Wednesday, July 14, 2010

Apa dah jadi??

Tetiba aku jadi evergreen jap teringatkan lagu Apa dah jadi nih.. So, aku menjwab la persoalan dalam lagu neh.. Mr.monkey ni lak duk sibok nk pikir juga..haiisshh..ape nak jadi..



Apa dah jadi??
Sampai sekarang tak kahwin lagi????
Umur ku baru 20 tahun..nk kahwin dah??haisshh..Degree pun lum complete lagi..
Tapi ramai dah member aku yg dh khwin..dah beranak pinak...
p/s:: Abiskan degree+carik keje+cari kereta sndri+tolong mak ayah..baru khwin..hohoho

Sampai sekarang masih memilih??
haisshh.. tak boley jadi nih..aku xpernah lak pilih memilih..
cume aku nk tat person bley jge aku & bmbing aku & hormat fmily..

Kalau tak kahwin menyesal nanti??
oppsss... umo lum smpai lg..elek2 lu..so, aku pass soklan neh..hehehe

Sampai sekarang masih mencari??
haaa... sedang dalam proses pencarian gk neh... ahhaakksss
p/s ::gatai..

Perghh..ley tahan mencabar menjawab soklan SmSalim neh... ^^,mengalahkan soklan Exam..

0 pasang kasut tumit tinggi: