Tuesday, September 7, 2010

jijik Vs disgusting

Tak faham aku dengan dunia sekarang.. Semakin lama semakin menjadi wabak-wabak penyakit masyarakat yang kita tidak ingini.. Sekadar ingin meluahkan ketidak puas hati..
Remaja.. Aku juga seorang remaja.. Masih belajar.. Tahu untuk menilai sesuatu yang buruk atau baik.. . Tapi aku tersangat kecewa dengan sikap remaja sekarang yang bersikap sangat kurang ajar bagaikan kekurangan ajaran daripada ibu-bapa atau guru atau sebagainya.. MAaaf kepada insane-insan yang tersentuh membaca karangan aku yang membosankan ni..
Tapi, kenyataan… Kita lihat sekarang, kes pembuangan bayi begitu menjadi-jadi dan mendapat perhatian umum masyarakat, dan media.. Perihal yang melampaui batas ini langsung tiada belas kasihan, malah lebih teruk daripada binatang.. Mereka-mereka yang menjadi sampah masyarakat inillah yang membawa wabak penyakit yang menjadi kebimbangan ibu-bapa sekarang.. Termasuk lah ibu-bapaku.. Mereka selalu berpesan agar aku dapat menjaga diri ,dan belajar rajin-rajin.. YA.. im always remember tat..
Baru-baru ni aku terbaca perihal budak sekolah yang terkantoi apabila ditangkap oleh pihak jabatan agama pencegah maksiat ketika melakukan hubungan seks.. Lebih memalukan lagi, budak sekolah tersebut diserbu ketika melakukan hubungan terlarang tersebut sambil merakamkan aksi mereka oleh budak lelaki tersebut.. Dimanakah terletaknya sifat MALU dalam diri?? Budak perempuan tu pulak, takde malukah apabila dia dirakam oleh teman lelakinya ketika melakukan hubungan tersebut?? HUHHH.. lupe lak.. Kalu dah khayal dan syok dalam dunia yang direka mereka ber-2 sudah tentu apa-apa tindakan yang dilakukan oleh pasangan dibiarkan sahaja.. Bagaikan nak muntah juga apabila membaca cerita tersebut. HAAAIISSSHHH.. aku mengeluh sendiri..
Itu yang terkantoi..Dalam bulan PuASE pulak tu.. Bulan Mulia nil ah korang Nak buat mende-mende terkutuk kan.. Mende-mende maksiat kan.. GERAMMM!!!!
Bimbang dengan generasi akan datang.. BAGAIMANAKAH???
Dahl ah peningkatan bayi tanpa keturunan~~~~~ speachless disitu
TAnda-tanda kiamat salah satunya adalah LAhirnya anak luar nikah yang tiada keturunan ..
Juga disebut, tentera dajjal adalah mereka daripada golongan yang tiada keturunan..
MASYAALAAH!!!! SUBHANALLAH..

0 pasang kasut tumit tinggi: