Sunday, January 16, 2011

Contest : Comelnye Berbaju Kurung

klik sini tuk maklumat lebih lanjut.

Antara SYARAT yang dikenakan oleh cik siti.

1) Entri contest "Comelnye Berbaju Kurung"
2) Link entri dengan blog
3) Sebab kenapa korang rasa perempuan pakai baju kurung itu comel
4) Letak gambar comel korang tuuu...=)
5) Pendapat tentang baju kurung
6) Jadi follower blog ni
7) Tag 5 orang rakan anda



Gambar ni, diambil pada tahun baru, baru-baru ni..

Syarat no, 1 ,2 dah selesai.. no 3 pulak..
kenapa perempuan comel berbaju kurung?
bukan comel , izinkan saya mengubahnye kepada cantik, ayu..

Baju kurung, merupakan baju tradisional melayu sejak dahulu kala lagi.
Bila dipakai, si dara tampak anggun, jelita, mempesonakan..
sebab tu, aku sangat selesa pabila mengenakan baju kurung ni..
Tidak menyusahkan..

Syarat no 4,.. dah letak gmbar comel tu..harapnye comel la..
+ Moga gambar tersebut bawak tuah!!

Syarat no 5.. Pendapat tentang baju kurung..??
saya lebih suka ini,
"mengapa perlu malu berbaju kurung?"
saya bangga memakainya!!!!!
kerana ramai diluar sana yang hanya memakai atas alasan bersebab.
Sebab nak raya, sebab baju sekolah kan baju kurung, n macam2~

syarat 6, dah jadik follower??
dah follow...bile cik ct nak follow kite balik??

syarat ke 7,
5 rakan tuk di tag :


Sekian syarat-syarat yang dikenakan oleh cik siti.. sekian ..

2 pasang kasut tumit tinggi:

Siti Khadijah said...

good luck solly..:)..x perasan plak ct tak komen kat sini lagi..

SoLy SoLicious said...

terima kasih melawat :D