Sunday, January 9, 2011

“CONTEST INSAN KESAYANGANKU”

Menjelang tengah malam ni, ku karang sebuah contest yang tak seberapa yang menArik perhatian..Tentang insan kesayangannku..
Siapa Insan Kesayanganku?? FAMILY always on the top!!
Tapi sempena entry ni, aku nk share kan kisah aku n my best freind forever, BFF, Rizwana Shariff.. ^^


Nila gambar kami..yang diambil sekitar tahun 2008 .. zaman skulah2..
Aku sengaja tak nk edit gambar ni, sebab nature itu penting!!.. (walaupn aku ni hantu mengedit.)
Cerita tentang BFF aku..Wana..aku nan dia kenal dah lebih 10 tahun.. Dah lame kami berkawan..Dia sekarang Berada di UUM.. sedih jugak sebab xdapat bsame blajar di U yg samo..Takpe lah..yg penting nawaitu kita okaih..
Sebab aku sayang dia??
1st.. Dia memahami aku seadanya sebab kami kenal lebih 1 dekad..
2nd.. Dia ingat segala tarikh penting dlam hidupku..Birthday..
3rd.. Kami sekepala..Perangai sama!!..Gila-gila..

Walau kami jarang berhubung sekarang, tapi, bila cuti sem je, dia selalu berkunjung ke rumahku.. At least, kami dapat bersua kan?? Untuk apa disiakan sebuah persahabatan yang mencapai 1 dekad lebih??
That's we call it A TRUE FREIND~~~
.
.
.
Begitulah secara ringkasnye cerita aku..
So, sape2 berminat nk join contest ni sila klik sini, dimana, anda boleh membca cara dan syarat penyertaan. :))

The lucky frend yang di tag..
Specky
MyA myshikin
Gadis Shawl

Semoga berjaya!!

1 pasang kasut tumit tinggi:

Anonymous said...

wah2...kim slm ke wana ek..hihi