Wednesday, January 12, 2011

StoryNory :: FB vs Twitter vs Myspace vs Dr Rozmey???


Zaman sekarang dah terlajak canggih..orang yang buat dialog ni memang kreatif sungguh...
Aku curi photo ni FB orang.. So, share kat sini..
Mark zuckerberg :: Pelopor FB.. Ura-ura kononye mau tutup FB~~ menggemparkan fbians smue~~
Tom Anderson :: orang yang memulakan myspace (Bila korang dftar myspace, dio ni akn jd org 1st yg duk sebok2 nk msg korang~
Jack Dorsey :: orang yang memulakan penciptaan twitter..Tp die tak suke menyibuk mcam TOM..
Dr Rozmey :: Siapakah die?? Jutawan tak jadik?? confius disitu~~So, tak perlu di highlight kan..
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

Tak perlu kira2..
bUat aje smue account..
FS..
FB..
MYsp..
TWt..



Hidup ceria-ceria selalu~







4 pasang kasut tumit tinggi:

♥cutebabygirl♥ said...

betul ke DR nak buat?? mcm tak je~~

SoLy SoLicious said...

hahaha...kalu dia buat, kompem tak laku..

nabila izyani said...

ade aku dgr gak ura2 dye nak buat..
kecewa ngn 2 alam kotnye..
hahahhaha

SoLy SoLicious said...

siyes bell??
ee..laku k?