Thursday, January 27, 2011

storyNory : miss my oppas~

salam sejahtera kalian bloggerssss~

sapo oppas???

mereka itu, saing-saing lamo.. tahun lepas kami bersua~
kira-kira setahun dah kami berpisah( ayat berpisah tak leh bla~)

tapi, setelah setahun mereka pulang ke negara asal mereka KOREA,
terkezut jugak cek~..
lain bebenor wajah-wajah biasa itu selepas setahun..
Yang paling tak tahan, ade yang buat pengakuan wat plastic suggery.. WHAT??

so, memang terbukti disi, kebanyakan mereka membuat pembedahan wajah untuk kelihatan cantik..kan kan kan..
mereka kaya kan.. takde hal semue 2..~~



Vanila blue Ice blanded ni, aku buat untuk mereka ketika aku masih family KIOSK fep tersebut.


~Belakang saya adalah Lee Chaiwon. Belakang Hastri(roomate saya dlu) adalah Lee Hyunho~


~Gambar the latest from Sangho lee~


P/s : gambar-ni aku curik dari FB diorang~

P/s : mereka semua sudah berpunya kecuali lee chaiwon

P/s : mereka belajar di sunmoon university

P/s : mereka semua sudah berusia.. tapi wajah mereka amatlah comel~

1 pasang kasut tumit tinggi:

nabila izyani said...

aku da tak ingat nama yang aku sembang tu.. hahaha