Thursday, March 17, 2011

StoryNory : Datuk K nak kahwin lain !!!

TERGAMAM kan bila tengok tajuk entry?? huh.. bia betik Datuk K nak kahwin lain??

Al- kisah nak diceritakan pendek sahaja.. Ala-ala cerita-ceritu pak pandir..

Tadi kelas cancel last minit.. *sigh**
Dalam otak duk fikir... "Balik bilik wat esemen (assigment)"
Sebab Assigment dah menggunung tunggu nak malatop je.. (uuiihsssshh..mulut x jaga)
Sebab apa gaduh-gaduh nak siapkan esemen tu??
sebab nak alek Sungai Buloh.. Nak jumpa anak-anak sedara.. Lama dah tak jumpa depa..Winndduuu!! ( saya kan mak sedara penyayang..peuuwwiitt)
Besok kan takde kelas.. Lagi la lumayan.. keh keh keh
Last2, Kol akak, dia pulak kat bukit beruntung.. *sigh**
Mujurlah tak turun lagi nak pegi KTM.. Haissshh..
Luntur semangat.. Siapkan esemen bagai nak rak..


P/s : ada hikmah.. Esemen dah setle.. hihihi..

P/s : pagi-pagi esok baru balik Sungai Buloh :).. yyeepppiii

P/s : Ce lawat blog Newbies shafazie.. lawa x header die?? saya la pembuatnye.. hihi.. (sorry xlawa..huhu)

8 pasang kasut tumit tinggi:

sya hassan said...

mati2 igt Datuk K kawen laen.. hahha

JEFRI said...

tuu dia tajuk..gosip sgt tapi takde kaitan..haish....

dina darwina said...

tolonglah jangan mensuspenkan diri ku hahaha

si katak comel said...

bestnye asignment dh beres..
miss froggy pnye byk lg xsettle..
huhu..

puanbee said...

ni org perak ke kedah ke penang ke ? depa depa hikss

SoLy SoLicious said...

smue duk suspen ye.. hee

@puanbee.. sy org tganu.. heee~

shaFazie said...

cik soly....suspens azie bc entri soly kali nie..hehee...:)

kay_are said...

tajuk dah cukup hot, tapi rupenye tajuk saje.. hee.. owh sg buloh tu dekat je