Thursday, March 10, 2011

StoryNory : terima kasih kerna kamu saya tak keseorangan..

Saya sangat rindukan mak saya!!
sebab itu saya buat Entry ni tuk mak saya..



berjauhan dari keluarga amat payah..
terutamanya ibu~
rindu peluk cium seorang ibu~

Tapi walau sejauh manapun seorang anak dengan ibunya, perasaan sayang rindu itu tak pernah lupus sama sekali.. Walhal kau tampak diri ini girang di luar, belum tentu kau tahu betapa lukanya di dalam.. Ibulah yang selalu membersihkan luka itu untuk aku.. :((
Andai dia berada di hadapan aku sekarang~ pasti dia akan berkata...............


















"Akak, pergi tido sekarang!!! dah lewat!!! esok kelas pagi kan!!! "



huhu.. baik lah..

~sekian~


p/s : saya mendengar 1 cerita bahawa ada seorang hamba Allah itu yang tidak punyai kawan, malah dibenci oleh orang2 yang mengenalinya.. ujian Allah semua itu..

P/s : semoga kalian juga tabah menghadapi hari mendatang ye.. :))

P/s : esemen esemen esemen esemen.. :((

9 pasang kasut tumit tinggi:

elfa said...

i miss ma mom, dad, brothers...bedroom....laziness at home...all

a home is a place where none of the members would ever think of you as outsider even after you go away for ages...

dat's y we miss home :)

Siti Hajar Masri said...

bila awk tulis mcm ni lg buat akak rindu ngan mak & abah akak..:)

Dhia Delisha said...

buat dhia rindu kt fmly je huhuhu :(

SoLy SoLicious said...

:))

shaFazie said...

tak moo sedih k..

yua said...

rindu ke ma aku... sob sob :(

SoLy SoLicious said...

miss mum's cook.. haha

azie ismail said...

ala..............rindu mak jugak laaaaaaa

sya hassan said...

makkkk kau lah segala2nye.. syg makkk ;p