Saturday, May 7, 2011

StoryNory : itukah cahaya dan sinarNYA?

Assalamualaikum..
Lame sudah rasenye x update belog.. nggeeee~ ^^
Exam + Balik kampung + shortsem(newest sem)
Macam2 yang berlaku ketika itu..

Dikeheningan malam nan indah ni, ku garapkan perenggan demi perenggan kerana rindu yang teramat akan bait-bait cerita ,puisi , melokata yang mencuci mata seterangnya.......Sekarang sedang demam, mulalah jari ingin merapu-rapu menaip sesuka hati lebih pantas dari sel-sel otak yang sedang pecut berfikir......... Alhamdulillah Allah bagi saya sakit, sebab Allah nak saya sentiasa bersyukur dengan nikmat sihat........... .Lagipun, sakit itu kan menghapuskan dosa-dosa kecil.. (*maafkan saya kalau saya salah )

Itu hal demam........ Rangkap selanjutnya, saya sedang menguji diri saya sendiri.......... saya sekarang duduk bilik sorang-sorang............. Tapi diri belum pernah berani untuk tidur seorang diri.. Jika dahulu diri sering duduk asrama *sebilik 2 orang..Tapi kini seorang diri............. Perasaan??? Sumpah tak berani tidur seorang....................Lantas, adelah insan-insan yang tak bersalah bakal dijadikan mangsa peneman tidur.......................... sepak teranjang dikala tidur udah biasa dilalui..................kaku juga ada.................... Tapi biasa-biasa la..................bukannya pada tahap yang serius sehingga bawa kes ke mahkamah tinggi................

Sekian untuk cerita malam ini sebagai permulaan baru untuk menaip kembali setelah beberapa minggi dibiarkan terus bersawan tanpa sebarang jengukan.................. Kalau dibiarkan panjang, kelu pula minda untuk menapakkan idea, pulak tangan kebas menaipnya kerna laptop dah panas................ hahaha :)



p/s : Terima kasih kepada peneman setia..*LC*

p/s : "SELAMAT HARI MAMA/IBU/CEK/MAK

7 pasang kasut tumit tinggi:

yua said...

bowok2 r tido sorg plok.. huhu...


u make me curious... sapekah LC?? ehem2

Nur said...

Comelnya tidO...

little cart00n said...

alololo..comey gila!

Nan said...

takut tidow sowg2??

miss nadya said...

ala..takut ye...:P

spider_gurl86 said...

hehehe sme la kita pun takut gak tdo sorang..tp kalu terpaksa jugak alamatnye kena la buka lampu hahaah

sya hassan said...

get well soon too dear.. *ayat bombastik bagai..hek3 suka meyh.. :P