Sunday, June 5, 2011

StoryNory : Karak

Assalamualaikum...

Akhirnya, sebentar tadi aku berjaya juga tengok cerita karak, setelah berhempas pulas dipaksa oleh anak pakcik hassan........ Ingat aku suke ke nengok2 citer hantu ni.......... Alkisahnya, terpaksa la negikut anak pakcik hassan teman saya ni nonton karak sebab filem Kungfu Panda dah sold out.................. sedih aww anak pakcik rahman ni......ngeeeee.................


Filem KARAK ni, aku tak berape tengok sangat, sebab asyik tutup muka aje, Sound sistem pun boleh tahan la berhantu nya......... Banyak unsur SUSPEN............... Tapi hantu dia memang meletup..........scary nak tengok..............Tahniah la KRU..........buat aku tutup muka je sepanjang masa...............



Penutup filem ni aku suka.............Tak macam filem hantu-hantu yang lain..........asyik ade hantu aje mesti nak bomoh...........Sampai aku pun terharu, bagaimana si Azura (lakonan shera) baca ayat kursi dengan penuh mendalam dan penghayatan, supaya hantu-hantu tu pergi...........

Pengajaran dari filem ni, kita jangan sesat dari jalan Allah....Jangan nak bermegah-megah...........kita hidup biar tahu, langit ni tinggi ke rendah............Jangan nak cakap besar je..........Lagi 1, imam kena kuat.............Baru la benda halus ni, IsyaAllah tak kacau kita.........Bak kata tok malam, "jangan tahu hafal ayat kursi aje..............pemahamannya tidak"........(Pesan jua kepada diri saya sendiri)..................siapa tok malam??? pi la nengok sendiri KARAK di pawangam berdekatan ya........................teheee............korang nengok la sendiri..........


P/s : kilafairy seksi+gedik seyh.......

p/s : Sheera ayob, lakonan mantap uolz....peluk sakan lagi nan si shahir AF 2.... teeeheee...

9 pasang kasut tumit tinggi:

specky said...

karak okay what dari cerita kunfu panda versi cantonis~

Aisy Zaidan said...

satu2nya movie antu, yg ak dgn mmber ak gelak satu panggung dengar.
seyes. keh3.. lawak kot cite ni.

ZaTi NoWaT said...

hehe, aku pn dh tgk gk ritu..
ari sabtu..kami gelak2 las skali 2..
hahaha

Jefri said...

huuuuu..jelessss...xpelah.aku tunggu untuk download jek...:)

World Revolution Academy said...

bile lak nk tengok cter nie,,mcm best je..:D

fyna ahmad said...

nak try tgk jgk la...



jom singgah n follow belog fyna.
http://inibelogfyna.blogspot.com/

ziraje said...

shahir berlakon ok x wei?

HambaAllah said...

macam best jer citer ni..=)

angahIera said...

belum da kesempatan nak tgk...huhuhu...