Tuesday, June 7, 2011

StoryNory : Miang

Assalamualaikum...........

Selamat pagi !!!! Bangun tidur je hari ni, suara pakcik+makcik bising & kecoh-kecoh kat toilet atas............. Sebab ade pekerja yang baiki toilet kot, so makcik ofis kena awasi gerak-geri depa ni semua.................. Sembang aje lebih.............Baiki ye macam mane?? Dah la ni kat hostel "puteri"........................... Kami nak keluar bilik pun segan la ............................. Terkurung memanjang............................ Mujurlah pagi ni takde kelas.........................Kelasnya petang nanti.................(harap lec batalkan kelas la :p)

Tapi, aku hairan la ape yang dibaikinya.......... Hari tu dah datang blok ni..... Duk baiki ape ntah, tapi lampu toilet tu lagu tu jugak..............Tak berfungsi.......... Hari ni, sembang aje lebih, ntah ape la depa baiki kat atas tu...........


kadang-kadang aku rimas tau, bila selalu pekerja lelaki masuk blok................ Jadi tak tenteram rasenya................ Nak sidai baju kat luar pun jadik segan............. Nati semua baju dari A to Z di tiliknya............. eeeee................. takot la aku........... Tilik tu dah satu hal.............. Siap komen-romen tak tahan tu..............."eh baju ni, baju pasar malam" "eh keciknye size ******* " bla bla bla...................... Sentap la wei, bila pakcik-pakcik miang tu sempat lagi komen-romen................ Amboi sedap mulut ye pakcik......................Nak datang baiki blok, buat la cara nak baiki..........................Suka sebok tilik baju orang nape?????................ Ini la orang tua-tua kate : "suka jage tept kain orang "............ Kena la tu......

To, pakcik-pakcik yang datang baiki2 tu, (tak tahu baiki ape?? ), datang niat baik baiki takpe na............. Jangan ko campur sekali perangai miang tu.............. tau lah ni asrama perempuan................Semua penghuni perempuan...............(takkan lelaki lak ...dussshhhh )

P/s : Tak pasal2 aku pulak yang kecoh2 pagi hari ni....... PANAS.....

P/s : hari ni, xbasuh baju............bukan malas.........sebab baldi kosong............ semua baju dah basuh................. teeeeheeeeeee


7 pasang kasut tumit tinggi:

Inspirationalefeks said...

hostel mane nih ? huhu

SoLy SoLicious said...

UKM....

EZAN IDMA said...

hahah jaga2 karang ade yg miang

Nor Suhaiza said...

hu3...btol2...
dulu time zaman dok hostel,
asyik2 da je yg nk repair.kalo repair msti la elok. ni tak...
part yg sidai bju 2 mmg xleh bla...
mta tu tgok kat tmpt lain xleh ke...
ye la..
mata lelaki kan...
ngeh3...

salam kenal
;)

i'm anabella cruz said...

ayat last 2 xleh blah... nk gtw rajin r tuh.. :))

Muhammad Afiq said...

ish2..kaki kan je pakcik miang tu..

fRaMe+LenSeS said...

hihihi.. cam takut ja.. ada orang macam tu.. :)