Monday, June 6, 2011

StoryNory : Selamat tinggal header ku..

Assalamualaikum.....

Jam menunjukkan jam 10.06pm ketika aku memulakan coretan malam ini.............Bermakna, segmen Abg Ben " Tukar Link" dah tamat..............Lenguh la jugak duk buat bloglist (walaupun pakai yang lama je...malas buat baru..heee)...............Terima kasih pada yang sudi bertukar link & follow "saya" ya.........heeee............. Entry malam ni, terasa nak cerita pasal header aku......Kepada yang masih ingat lagi, sebelum ni, aku ada pakai ni............Macam kat bawah ni haaaa............


Sekarang ni, aku langsung tak pakai header........Kosong selepas di touch up dan di make up kan...........Boring jugak kan, bukak blog, asyik menda sama je yang kita tengok.....at least nak jugak pesona baru............Tak la jemu mata memandang kan kan kan...........Kali ni, tema putih jadik pilihan aku...........Disebalik wall yang direka sendiri tanpa sengaja ........(terbuat sendiri..)...teheeee.......Simple je kan............

Setelah agak lama menyepi dari dunia blog............agak seminggu lebih.................Kekeringan idea.....................kesibukan mengejar $$$.....................heeee.................... semua duk jadik punca kesepian blog aku sampai bersawang baru-baru ni........ Sekarang ni la baru meriah sikit.............:) Terima kasih sudi singgah blog "saya" ni ye....... ^^ PEACE !!!!!!!


P/s : Kembali kepada dunia "buku" la pulak ... teheee...nite ^^

1 pasang kasut tumit tinggi: