Wednesday, July 27, 2011

Gadis-gadis chantek manis, mai baca ni...........

^________^

Gambar hasil rompakan pakcik google ^___^

Marilah kite bersama sentiasa gembira, takmo tension2, senang hati, gelak sana,gelak sini ^_______^ ..........Bergembiralah , kamu akan tergolong dalam kumpulan CANTIK...........heeeeeeee

P/s : Takmo letak tajok #wordless wednesday..Nanti orang jemu nak baca....hahaha........

24 pasang kasut tumit tinggi:

DoodleLicious said...

comel jer budak tu

fieha said...

kena happy selalu..hehe :)

TYNTHA LANA said...

soly..lana rasa lana happiest girl..maknanya..lana pretty la kan T___T

hahahahhaha, ngada2,kih3..ni soly, doodle soly ke nih?

IeRa said...

cute pic tu..
hihi ;))

shaFazie said...

senyum2 selalu...
have a nice day cik soly

fa-in said...

yeh betul! salah 1 cara awet muda..

p/s: sy tak pernah teringin nak bubuh tajuk #worldess bagai & adik beradik dia yg lain :P

Asyila Zainuddin said...

haruslah senyum 24 jam,nak cantek punye pasal.. haha.. kang ade yg cop tak betul pulak.. :p

cheqwa said...

yeaaah,saya cantik sebab saya sedang bergembira nih..exam paling susah dah lepas.wkakaakaka

mizzkechique said...

alamak..kn happy selalu la mcm ni..

mrs redzuan said...

hepi selalu kurangkan kedut2 muka =)

Asha said...

saya gembira so saya cantik la en? hehe ^-^

meaw said...

meaw tak cantik,tapi nak baca gak..hehe! comellllllllllllllll ah doodle tu,geram..... tapi meaw nak bergumbira,tanak tension2,nak gelak sana sini baru lah ley jadi kategori cantik,kehkeh..okay cantik dah :P

Miss Nadya said...

happy sokmo k..:)

new entry :: WW# ke-9

Fadzlina Zaman said...

^^ semua happy yeayyy~

Anak Wak Mail said...

yeeahhh!!senyum tak perlu kata apa2..hihi..=)

BERT said...

bergembiralah... bisa membuat hati jadi lebih positif hehe

Mr.Baiz said...

cik soli..doodle awak ni cantik la..camne nak buat ek

tieykah said...

Ngah tension
Keje tak pat gaji

ir yien 9897 said...

hahaha
sangat bijak punya WW. :)
betul gak kan..tengok tajuk ww malas nk jejak :)

nak eppy2 lah baru jadi aweks muda =)

fiq. said...

ouh, ww lah ni, baiklah, naks enyum dan lupa apa yg dah berlaku semalam oleh sebab lelaki yang kuang ajo.

thanks soly solicious

ILA HonEyBuNNy said...

Yeahhh..

ila datang dengan happynya...alhamdulillah...senang hati..ehheheh

Munna said...

tgh senyum! (sbb cantik..muahaha)

dah tag awk soly,jmpt join

http://gadiskutersayang.blogspot.com/2011/07/contest-loving-couple.html

Elih Japahar said...

Tak pernah jemu membaca lah..asalkan bukan cerpen,tak akan jemu punye..

P/s:sy merasakan tak lama lagi penuh dgn doodle @ kartun blog ni..ahahaha

iPai said...

semua perempuan cantik2 .. kecantikan org beza2 kan ..