Monday, July 25, 2011

StoriNori : Persatuan ibu-ibu muda

Assalamualaikum........

Selamat petang.............. dah makan belum.........ni ha aku nak citer, 2 hari lepas, aku pi reunion...........al-maklum lah, sudah 7 tahun xketemu........... Macam-macam gaya dah depa semua............Dah lain benor.......... Anak dara cun-cun semua.......Nunggu orang mai pinang aje........... Tapi, disebalik tu jugak, ade jugak beberapa orang kawan aku yang dah jadi ibu..........Ibu muda plus cun lagi.......teeeeheeeeee.............

~ade tokoh jadik ibu mitahli x?? ~ teeeheeee

Antara kami-kami yang datang reunion tu, 5 atau 6 orang daripada kami dah jadik mama dah aih........Siap tayang baby ha........Amik ko.......... Yang sorang tu, dah ada anak 2 lagi......yang sulong dah nak masuk 3 tahun kalo tak silap............. 7 tahun x jumpe, macam-macam boleh berlaku......Itu yang dah ade anak-pinak, yang dah kahwin tapi belum ada anak pun ade jugak...........Belum ada rezeki nak wat ashaaneee.........

~Aiman hasibah and her two children ~

Aku alek umah, aku storinori kat mak aku......hahahaha..........Mak aku duk gelak sakan na........... Haiissshhhhhhhh............. Kalo aku cakap "nak kahwin!!!" kat mak aku, seolah-olah aku pi mintak pelempang FREE aje............. ayat mak aku biase pakai " belajar biar habis dulu,cari kerja.jodoh Allah dah tentukan.Ade la tuh InsyaAllah".............. Itu stetmen mak aku selalu guna.............. huh......

~Ibu-ibu muda duk mensyuarat~

At last but not least, Umur bukan penghalang untuk menjadi seorang ibu.........Tapi, untuk menggalas tanggungjawab sebagai seorang ibu bukan senang na............. Jangan hanya pandai buat anak, tapi lepas tu,abaikan pulak anak tuh.........Anak anugerah Allah teragung........ ^__________^...........ADIOS !!!!!

21 pasang kasut tumit tinggi:

Amy Syaquena said...

setuju dengan awak tapi ni x de anak lagi ni am ner huhu...

PikaPiko said...

eh..
ni geng ibu btol2 ke?

Nurhasliza Jeffry said...

Kemain kaler gambar, nampak betol-betol nostalgia. Era taun bape ni? Hehehe.

cik najihah said...

pewit...ade can tu

aPIP said...

wahh...sesuai.... :D

iPai said...

er .. semua 1989 kan ? sebaya semua kan ? saya yg tua setahun ni terasa pakcik kot .. tp saya budak2 lagi =P

iPai said...

gambar yg 1st tuh memang macam tak sabar nak jadi ibu je .. heheh

muz said...

samalah kita..bila lah nak kahwin ne... :)

G3-lina said...

mesty best kan.. 7 tahun ta jupe.. rindunye..

Dzarief Zuhdi said...

best kan muda2 dah ada anak..hehe.. nnt boleh cepat2 minang cucu lak.. :D
*terlalu jauh pandang ke depan*

sue perbs.. said...

ade bakat dh tu.. sbr ye. nanti mesti ade yg msuk meminang.. hehe

Elih Japahar said...

Ciri2 tu dah ada hehe..erk, dah pasang scroll yer? cantik n kemas :)

kotak bulat said...

muda lg tu.. heheh..da jdoh sampai awal kan.. :)

Ezad Skytech said...

tak salah ada angan2 nak kawen cepat kan...heee~

Arpiiz said...

ni dekat mana alamat rumah ni, kita nak pergi masuk minang..hahaha

H.J said...

giliran dia la plak..

selendang merah said...

betul2 lau dh ada ank sama2 kena jaga..jangan letak tugas menjaga ank nie pada satu pihak jew...

syarifahsidrus said...

betul tu apa yang mak cakap.ehehe

shaFazie said...

cik soly sbr na....abiskn stdy dulu hehehe..:)

FyzaLovato said...

kakaka.yg ats tu da gtal nak kawen hape.teeheee. soli org utara ka?

Acik said...

baby comey. acik suka baby. tium tikit! wangi!
soly bila lagi? ops, jangn mintak pelempang ngan mak! jadi ler anak mithali! :)