Sunday, July 31, 2011

StoriNori : yeahh...hadiah dah sampai !!!

Assalamualaikum..........

Alhamdulillah............Selesai sudah solat terawih malam pertama ramadhan........... Baru-baru ni,(tak baru jugak,dah lame dah) aku ade follow sebuah belog ni.........http://asranorie.blogspot.com........ last-last, aku dipilih sebagai follower bertuah belog "Aku Suka :: Aku tulis tu"..................... Nak tahu hadiah ape?? jom kite skroll ke bawah.......taaarraaaa.....

1st impression aku : Tuan belog nak bagi kad raye besar kowt....teeheeeeeee

wwaahhhh!!! dapat shawl ^______^.........Suke-suke

Terima kasih banyak-banyak kat tuan belog Aku suka:: Aku tulis............... "terima kasih daun keladi, lain kali bagi lah lagi".........heeeeeeeee



P/s : setakat ni, aku dah dapat 2 hadiah sepanjang aku berblogging........ Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tak siapa yang tahu kan... ^_______^
P/s/s : mak aku pun duk bagitahu aku.........Katanya, raya nanti takyah dah beli selendang......hahaha..........amboiiiiiiii..............huuuhu

18 pasang kasut tumit tinggi:

MellProps said...

sonok lah dapat shawl...

Elih Japahar said...

bertuahnya cik soly :)

Elih Japahar said...

Rezeki murah cik soly ni hehe..oh ye,blog of the week tu sy buat tiap hari ahad,saje je tak ada idea kan..:) ingat nak buat segmen tapi belum ada idea..

Anak Wak Mail said...

tahniah..bestnya..hihi..=)

Anonymous said...

hehe..wah seronknye :)
tuah fara,xder nmpk2 lagi..die menyork kat mane2 kot>.<
hehee :)

iPai said...

macam ni soly pon kene bagi hadiah juga .. nak nak nak !!!

iPai said...

apa2 pon tahniah !! hehe

AyiLarimA said...

Congratx ya Soly.. rezeki bulan puasa namanye. :)

aylliarimasiprincess.blogspot.com

Dzarief Zuhdi said...

nak shawl gak.. nak kasi kat bakal istri nnt.. hehe

ZULHILMI TEMPOYAK said...

mcm tu la....dpt shawl xnk share kn..

Unknown said...

bkn senang kan nk dapat hadiah dr owg yg kita hanya kenali dlm dunia blog nie...

Ezad Skytech said...

hee..best la dpt hadiah kan..(^^,)

syuxer said...

wah rezeki bulan ramadhan..:)..best tuh..boleh pakai time raya hehe

Zul De Alexis said...

wah bertuahnya...taniah cik soly

Anonymous said...

perrgh,bes giler lah soly..tahniah ^_^
hihi..selendang raya :D

ct kektus said...

rezeki2. ;)




meh sini kasi tuah kat kite sikit. :p

Anum said...

selamat berpuasa

Tea Dno said...

eh bestnyaaa. tea baru dapat sekali je. :)

sedang menunggu lagi ni. :)