Saturday, July 2, 2011

StoryNory : semua makan hati bila Tomok kahwin

assalamualaikum........

Selamat petang........Dah makan ke belum................ Setelah penat bergelut didapur, siap jua juadah tuk makan tengahari ni...........Biasa lah kan, cuti semester...........2 bulan, duduk rumah jadi housewife sepanjang masa...........mak ayah aku ape lagi, goyang kaki aje lah..........aku pun ape lagi, masak ikut suke selera aku je...............Hahahaha(gelak jahat).................

BTW, sebenarnya dari minggu lepas lagi, aku rase semua pempuan-pempuan kat luar sane mesti dah frust menonggeng bile Shah Indrawan a.k.a Tomok umumkan nak kahwin.............Kahwin jugak mamat ni kan kan............. Gadis yang dicemburui ramai sebab berjaya bertakhta di hati tomok ialah cik Siti Rahayu Abas a.k.a Ayu.............. semalam depa kahwin............Sempat jugak aku curi2 gambar depa ni ha kat web2 mane ntah...............





P/s : Dialog tiada kena mengena antara hidup dan mati..rekaan semata ^_^ ADIOS!!
P/s : selamat pengantin baru nohnina jua ^__^



Jum klik sini ^____^
Klik sini jugak ye ^____^
Nak daftar churp-churp? jum klik sini



9 pasang kasut tumit tinggi:

Tuan Tanah - Jefri said...

tajuk entri tuh, bukan semua ok..haha..tengok muka tomok dalam pics nih macam zaman beliau sejarah mungkin ebrulang kan....aisyh dulu fenomena nih dengan rambut belah tengah die tuh..haha

Azzah said...

cantik jugak isteri dia yek..btw,ini untuk awak,ambik ye kalau sudi..:)http://sayurlemak.blogspot.com/2011/07/semua-followers-saya-akan-dapat-hadiah.html

Nur Syazana Mohammed Sani said...

tengok kat sini xlawa pulak bini tomok nie :P

moh la terjah blog zana ,. tinggal kan kutukan bernas =)

http://syazanasani88.blogspot.com/2011/07/pengsan.html

iwan_dextrous said...

jgn sedey k..hihi

iwan_dextrous said...

jgn sedey k..hihi

KAMIHIDUP said...

kepada gadis, jangan risau, ramai lagi jejaka melayu di luar sana. :)

IMANSHAH said...

selamat pengantin baru tomok

Siti Khadijah said...

soly minat tomok x??kkikiki

iPai said...

napa dalam gambar ni ayu nampak tua sgt .. wkakakak ...beza umur 3 tahun tuh ..