Wednesday, August 31, 2011

Entri untuk bapa

Assalamualaikum...

Besok adalah hari kemerdekaan negara yang ke 54... Besok jugak adalah hari keramat buat ayahanda tercinta..... Ayahanda bakal menyambut ulang tahun kelahiran yang ke *tet besok (ayahanda tanak kasi publisiti umur )...

Di kesempatan ni, anakanda nak ucap Selamat ulang tahun kelahiran buat ayahanda tercinta.. Semoga ayahanda panjang umur dan diberikan kesihatan yang baik dan berpanjangan..

Terima kasih buat ayahanda kerana tidak jemu-jemu menahan perangai anakanda yang macam budak tak matured ni.. Anakanda bukan ape, saje nak bermanja dengan ayahanda sebenarnya... teeheeee...



P.s : Ayahanda saya pemalu orangnye... :)
p.s : salam kemerdekaan ke 54 :)

12 pasang kasut tumit tinggi:

nini said...

wow....anak merdeka....congratz...=D

FyzaLovato said...

heppy besday ayah... owh ayah anak merdeka rupanya.. tehee...

Dzarief Zuhdi said...

hoho..umur yg dirahsiakan.. :D
slamat merdeka dan slmt hari jadi pakcik.. :D

Gelugoq said...

datang untuk beraya
susun 10 jari mohon maaf
selamat hari raya

muhamad hanif said...

kemsalam dekat bapa kemerdekaan kau tu yaa.


lalalalalalala.

Fikri said...

Waa.. ayahanda anda anak merdeka. Nice.. salam aidilfitri & salam merdeka. =)

hira said...

yeay!!! selamat ulangtahun kelahiran untuk ayah akak! :D

p/s: selamat hari kemerdekaan juga! huhu

AyiLarimA said...

Happy Belated Birthday ntok ayah Soly.. Anak merdeka, hihihi..

Terbang Bersamaku said...

Wah..brthday ayah awk hari merdeka..=)

Semoga ayh awk panjang umur dan diberi kesihatan yg sempurna serta murah rezeki..=)

My Name is Mar said...

Wooooaaahhhh...
Anak merdeka lah ni..
Bes nyerrrrrr (Sila baca dalam tone upin ipin)
Ngeh3...

Elih Japahar said...

Untung ayah awak ada anak mcm soly ni hehe :)

ambik gambar kat mana ni, mak aii banyaknya katill...huhu! :D

siti kektus said...

kem salam ayah ss ea. hehe ;)