Sunday, August 28, 2011

Terawih terakhir...

Assalamualaikum...

Sedar tak sedar sudah 28 hari kita berpuasa.. Malam ni merupakan terawih terakhir kita InsyaAllah... Terasa sangat cepat masa berlalu kan.....Semoga dipertemukan kita dengan ramadhan tahun depan...

Terima kasih tak terhingga kepada rakan bloggers yang kasi kad raya tuk aku.... Hari tu aku dah display 3, hari ni aku nak display lagi 3..A big thanks to Mar, zuhdifreak dan cik farah.....


23 pasang kasut tumit tinggi:

hira said...

yeay! kad raya~ haha :D

p/s: Insya Allah ada lagi untuk tahun depan. aminnnn~ :) selamat hari raya! :D

Luqeem™ said...

fuh dah ada 6 kad raya tu..hee

Zul Fattah said...

slamat hari raya.. huhu

syazwan said...

kejap je rasa.
hmmm
semoga sempat bertemu ramadhan tahun depan.

syazwani 'atiqah said...

cik SS,,,insyallah dr sy menyusul plak..lmbt sket...

Gadis Berkaca Mata said...

betul2..setuju sangat.. terasa cepat sangat mase berlalu kan..

nelly said...

Nelly The Strange nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA !
:)

AyiLarimA said...

Byk dpt kad raya ye..
huhu, rezeki bulan Ramadhan laa katakan..
:)

selamat hari raya,
Maaf zahir je, batin tak perlu kot.
hihi :)

JIJI YU said...

retisss nokkk

Dzarief Zuhdi said...

untungla dapat banyak kad raya.. hehehe ;b

SITI NOORNADIYANA said...

comei je kad raye tedi bear. :P

Freaky said...

selamat hari raya aidilfitri :)

abghani said...

Menjelang shawal kita gembira jgn terlupa ramadan menghilang..sedih semoga ramadan kita ketemu lagi

iMBobo said...

byk dapat kad raya ye?hehe.. selamat hari raya :)

saya cello191 said...

byk kad raya die...^^

salam aidilfitri~~

GaRy™ said...

wah3!! kad raya doraemon!!!

FyzaLovato said...

xdapat merasa tarawikh terakhir.. sobs sobs.. seoronoknye dapat kad raya... Sy dapat 1 je taun ni.. ahaha...

syarifahsidrus said...

bestla dapat kad raya..hehe

Far8 budak baik said...

selamat hari raya
maaf zahir ngan batin k..
pung pung pung
bunyi mecun..
perghh dapat kad raya..
ingt kau sorang je dapat..
hahahaha!..

NasZ said...

wah..banyaknya..saya tak dapat langsung..hehe. xpela.

MOHD NASER.com

Ini Kisah Tia said...

oyeahhh kad raya :)

siti kektus said...

hehe. kad raya kite tak de. nak hantar ari tu, dah tak sempat. hukhuk

My Name is Mar said...

Welcome!