Friday, September 9, 2011

KL Gangster II

Assalamualaikum.....

Selamat malam.. :)..... Tika aku jengah dari sebuah belog ke sebuah belog,aku terbaca kat SINI entri pasai "KL Gangster II "..... Hengatkan propa semata.... Rupenya betol la.... Bakal ade KL Gangster II...

Ditambah lagi dengan pelakon baru Rosham Nor pelakon otai, dan jugak adik pengarah syamsull yusoff iaitu syafiq yusof....



Aku pun tak sabar nak menyaksikan aksi "malek" yang sedang top sekarang.... Tapi aku tertanya-tanya jugak, watak zizan cam mane ye... kat watak zizan KL Gangters 1 ditikam oleh samsul yusoff....hmm...

Jangan-jangan depa nak buat filem pasai zaman kegemilangan malek sebelum masuk jail kot... Ingat tak intro KL Gangster 1 kan, malek baru kuar dari jail... Cam mane pun, kite tunggu je lah "KL Gangster II" nanti ye... heee

Tiket KL Gangster aku yang masih di simpan... Menonton bersama BFF Hedayah Hassan dan Siti Hawa


Sumber : Kamihidup

26 pasang kasut tumit tinggi:

Baiz Mamat said...

mesti menarik kan cerita yang kedua nanti..hihi

Anonymous said...

dah lame tak tengok wayang... ^^

Ezad Skytech said...

wahhh...ni yg best ni..bila la agaknya nak keluar KL Gangster II ni..hee~

Luqeem™ said...

tak tengok lg kl ganster..uhu.:(

My Name is Mar said...

Tak minat citer action-action ni..
Huhuhu...

Nadzirah Kamarazaman ( NK ) said...

mcm best je :)

Zul fattah said...

x sabar aku nk tunggu.. huhu

Unknown said...

mnt kl gengster eh??
ak xpna tgk pn citer nih..

Anonymous said...

ak dh tngok kl genster 3 la..haha

Diana @ BKKC said...

suka watak Jai....

ct kektus said...

haha. tak sabar nak tengok! harap seronok lah. ;p

Artzlizan said...

wah...mesti lagi hebat dan mantap yang kedua ni... ;)

Anak Wak Mail said...

best gak layan cite ni..tak de cintan cintun sangat..hihi

aamalinaazman said...

huuuuu
dah lme x tgk wayang
adik tgk wyg tadi
huh
jeles
waaaaa

saya cello191 said...

bila agak2 kluar film tu~~

iPai said...

hee, cerita hari tuh punya memang tergantung, memang patut sangat laa sambung .. uhuh

Firdaus Life said...

serius bunyi macam gempak :D

Suza said...

cambest !!! xsbo nk tgk hehehe

Hafizin Jamil said...

aku rasa macam tu jugak..diorang nak buat zaman kegemilangan malik..haha

adwafarahin said...

hrp yg ke 2 lg best la

semutsengal said...

oh,
tempat zizan tu nnt aku ganti


LALALALALLA

Unknown said...

hamboi engko..minat bebeno

Elih Japahar said...

Dah tengok lama ni tapi tak suka sgt sbb aksi gaduh terlalu banyak..patut selitkan penceritaan sikit mcm pcintaan,sedih,kgembiraan br lah best cerita tu..watak mak malek dah ok tp tak ada awek dia...tak suka!huhu

Anonymous said...

hurm. style nih!

Acik said...

waaa ... ya ka?
abes ler bebudak sekolah nanti terikut2 bahasa kl gangster ni cam ari tu ...

acik sudah tag soli:
http://pimpintangan.blogspot.com/2011/09/falihinjasmyblogspotcom-cupcakes.html

kalau sudi, blh join :)

MellProps said...

waahhhh eksaited nie