Tuesday, October 11, 2011

Maaf..saya terponteng kelas

Assalamualaikum....


Sebenarnya, aku teringin gila nak ke kelas...(ayat membajet)..... Sayang kot, semester-semester terakhir ni nak cilok-cilok kelas...... Last2, hari ni aku terponteng jugak kelas.... sob sob..... sungguh sadis.....

Ini lah penyebab aku ponteng hari ni..:((

PERJUMPAAN PELAJAR TAHUN AKHIR PINJAMAN PENDIDIKAN PTPTN SESI 2011/2012 DALAM PROGRAM SESI TAKLIMAT DAN DIALOG MENGENAI PENGURUSAN KEWANGAN DAN BAYARAN BALIK PINJAMAN PTPTN.

Tarikh: 11 Oktober 2011(Selasa)
Masa : 9.00 Pagi
Tempat: Dewan Tun Abdullah Mohd Salleh (DTAMS),UKM

Yang paling tak tahan ha :

KEHADIRAN ADALAH DIWAJIPKAN (Kehadiran akan diambil).PTPTN akan memberi sumbangan dengan membekalkan buku terbitan AKPK yang bertajuk “POWER” (Pengurusan Wang Ringgit) dan sijil penyertaan akan dikeluarkan oleh pihak AKPK. jika pelajar tidak hadir bayaran akan ditahan pada semester hadapan.

Dengan rasa yang berbelah bagi, menapak lah kami mendengar ceramah selama 4 jam... mengalahkan lecture punya kuliah ha....




p/s : satu je aku ingat, penceramah tu pesan, kalo nak kahwin, jangan kahwin nan orang banyak utang.....

27 pasang kasut tumit tinggi:

siti kektus said...

Sesekali ponteng brsebab tak pe. :D

Bigdaddyz said...

dengarlah nasihat penceramah itu...ianya sangat benar belaka...:)

shaFazie said...

akak...tk abis byr lg ptptn nie..mcmana nk khwin nie...:(

J.Syazwana said...

hahaha terbaik punya pesanan :P

Addin said...

huhu takpa takpa sabar sabar ;)

Anum said...

hehhehe
dlm banyak2 bab kahwin dia ingat ya

Aki said...

pergh... ingat apesal la nak ponteng klas.. rupenye nak g taklimat jadah ni.. ha ha ha.. ingatkan Kak Soly gi Midvalley,nak jumpa Aki.. ha ha ha.. :-p

bobiedanbad said...

hehehehe pesanan khidmatan masyarakat, jangan kawin orang yang banyak hutang tp kawin org yang banyak untung

abghani said...

hahaha semak kepala klu org byk utang

Qaseh dalia adelia said...

kawen ngan org byk utang makin bebangg .. haha

Elih Japahar said...

Pesanan prihatin tu..betul juga lah, tak kan nak kahwin dgn yg banyak hutang...tapiii...kalau dah cinta mcm mn...lol :P

harrazdani said...

bagus betul ptptn ni...awal2 lagi dah bagi buku mcm mana nak urus hutang....;)

mr.libra said...

hehehe...psl kawen je yg ss egt nyer...=p

Farhan Hanif said...

owh ada plk ceramah psl ptptn ni ek..utm ni xde buat pon...nak tau jugak psl pengurusan wang ni...

dah tahun berapa ni?

NasZ said...

alamak..takleh ngorat la camni. hehehe.

MOHD NASER.com

Syuxer said...

kalau syuk memang tak nak pergila program tuh huhu..

penceramah tu cakap senang je,tp nak wat susah dngan keadaan taraf hidup semakin tinggi..

lelaki yang berkerja kebanyakkan ada kena bayar PTPTN,bagi kat mak ayah,bayar duit motor,duit sewa rumah n macam2la hehe..nak kawen orang yang takde banyak hutang tunggula umur 30 tahun keatas hehe..

sleeping_maniac90 said...

bab kawen gak y ko ingt hak3..

saya cello191 said...

ceramah 4 jam..ingat satu bende ja..hehe..

NA said...

Kesian lak dengar keluhan orang yang pinjam melalui PTPTN ni. Macam banyak tak seronok daripada seronok je.

-wina1979-

missina said...

bab duit takpe skali kala ponteng,,,hehe,,

aimie amalina said...

hehehe
tang kawen yg paling hengat ye..
hayoo
x pe..ni ponteng diberikan =]

My Name is Mar said...

Hahahaha:D
Ayat last skali tuh tak boleh blah..
BTW,..
RIndu giler kat SS..
Ngeh3..

cik najihah said...

bab kawen je ingat ye huhu

Ezad Skytech said...

erk..lamanya ceramah sampai 4 jam...hee...nak tunggu bayar hutang ptptn habis bayar..mmg tak kahwin la...heee~

Run Away said...

kahwin dengan owg yang manyak hutang...nanti kena tolong dia bayar hutang lak...;d

nini said...

hahaha...alasan ...=p

BeloG MTT said...

Bab kawen yang di ingatnya.. Hihihihi