Wednesday, December 14, 2011

WW | Gambar bikin mak aku menangis

Assalamualaikum..




P/s : Curi masa update blog.. Lagi la mak aku menangis.. *sigh..bertuah punye anak

29 pasang kasut tumit tinggi:

^^eKaTiKaH^^ said...

aik, kenape blh buat mak sampai menangis??sbb kerje yg bnyk tu ke?? hee :)

shiema sufian said...

memang dokus buat keje lah tuh (:

TiTi said...

hehehe mmg bertuah punya anakanda :D tp study kene hepi :D

Nurhasliza Jeffry said...

Bluupp! *tetelan ayaq liur*

diana said...

hahaha...

belajar rajin2 ye ..:)
jangan asyik dengan blog je..

Selendang Merah said...

stdy2..mesti mak tak nangis...hadiahkan kejayaan untuk mak kesayangan

Halimatun Sa'adiah said...

bagos ank mak neh...

Nadzirah K. said...

hehehe...belaja rajin2 :)

nasha sanza said...

banyaknye..tak cukup tu..tambah lagi hihi..good luck baca buku..

Shaherah said...

hahahahaha bnyk gler yg nk kned bce.. pening plus stress woo mcm tu..

Shawn Razaleigh said...

jenis gigih study, sampai terharu mak.hehe

Bro Ahmad said...

harapan ibu bapa ni hmm

nak pasang banner promosi percuma sini

http://broahmad.blogspot.com/2011/12/blog-banner-terbaik.html

sue perbs.. said...

wow.. bnyk nye buku.. sedih tngk gmbo buku2 tu.. hehe

Lizzie Yasmin said...

mak nangis sbb anak dia rajin bebeno ke? .. hish

cik najihah said...

puyoo banyaknye buku die

Ahmad Syuxer said...

agaknya mak awk menangis kerna bangga anaknya betul2 belajar hehe

maszull said...

assalamualaikum soly...sambil ulangkaji sambil berblog yer...:)

ABU said...

sedap je meja stdy kat.. buka lappy alek2 berblogging pulak hahahahahahha

Bro Ahmad said...

dah pasang banner...cantik

Lea Isnawi said...

aku tgk pun nanges, tgk buku bertimbun tuu

ahhh

*Mrsfarahzaki * said...

Assalamualaikum, saya datang ziarah dari segmen Blog Abg Ben .. Tq sudi jengah blog saya (=

saya cello191 said...

camtu la keadaan bila nk final~~~

^^

Bui Junaidi said...

kesian mak..bertuah punya anak..hehe

thaqibzaki said...

Subjek apa neh? Banyak buku trade, marketing.

Anak Wak Mail said...

amboii...bznya mak dato'..hhaha

J.Syazwana said...

haha !
dulu time study pon selalu rasa camni.
bila tengok meja sepah2 je terus keluar ayat "mesti nangis mak aku tengok ceni" haha !

si ngokngek said...

wahaha,dlm buku bertimbun tue boleh juga selit updated blog..

banjir mak nangis

siti kektus said...

woowww.
tak boleh tambah kasi tinggi lagi ke buku tu ss. hehehe

Ezad Skytech said...

erk...kalau sy..tak terbaca buku tebal2 macam tu...hee~