Monday, July 23, 2012

Sahur




Assalamualaikum....



 Roti 3 keping



+



Sup Cendawan



+



Air soya









Air masak


Sahur saya pagi ni... sahur korang macam mane pulak ??  ^^


P/s : entri memang tiada gambar makanan.... di khuatiri menambah selera korang yang tengah puasa nanti ha..^^ ececehh..takat 3 keping roti je pun..tehee... Selamat berpuasa di hari ke 3....InsyaAllah mudah-mudahan diterima Allah swt... ^^


25 pasang kasut tumit tinggi:

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Wahh...mushroom soup tuh, sedap!ym makan smbl telur n sayur grg jer, :-)

conundrum said...

quicker oat kasi kurma masuk dalam...air masak XD terbaek~

selamat berpuasa!

eszyamin said...

sahur tadi makan lauk berbuka ajer..jimat..hehe..plus minum susu oat panas dgn makan buah manggis..hehe

selamat berpuasa

Sue PeLik said...

gila seimbang makanan
hihihi selamat bersahur hihi
dah lambat ek?

ct kektus said...

cukup ke 3 keping je ss ? hehee :D

kite sahur mee goreng. :D

abiwan said...

=) nice entry ...

abiwan said...

makan nasik goreng je tadi.. hehe

lurun namzar said...

saya masih lauk sahur yang sama dari 1st puasa.
telur goreng+kicap.

EB said...

EB sahur 1 keping roti berintikn kacang itam + air ali teh.. Itu jer..
Alhamdulillah.. Kurma bisik² belum beli lg.. HeHeehehe..

Scya Lollita said...

nasi ptih.
ayam masak merah.
telur masin.


mak masak -__-

the tempo of life said...

eh, fav saya tu sup cendawan. bestnyaa

nur said...

wah.. cukup ke tak tu?..

atuk said...

Salam Ramdhan Soly

terima kasih datang ziarah PHD

lama dah tak pekena sup cendawan

maszull said...

assalamualaikum soly...alhamdullilah dpt juga bersahur kan...:)

anismelon said...

wah..nsib xde gamabr kalo tak..terliur tengok..hehe..selamt menjalani ibadah puase..:)

yayath said...

selamat berpuasa SS:)mesti sedap sup cendawan tu^^hihih

Bobo said...

huhu jgn la letak gmbr.. walaupun roti, agak tergugat keimanan masa tgh puasa macam ni hehehehe

Nurlyla said...

haiyoo, dugaan blogwalking time puasa. slurp..

anif abdullah| AA said...

sahur td? makan nasi+sayur pucuk manis... ahh,xnak ingat.lapaa.haha

selamat berbuka!

ijA said...

sahur dengan ikan masin..

aimie amalina said...

hayooo
diet ke solichan?
hehehehe ;)

Cik Puan Rara said...

xmkn nasi? hehehe.rara stkt ni mkn nasi lg.xpenah tinggal

MamaEma said...

saya sekelurga terbabas sahur

asmira surianie said...

sedapnya and berkhasiat ye makan sahur,bukan mcm saya pagi2 dah mkn gulai aym msk rendang..hehe

Aliff Haikal said...

HAHAHA skrg saya memang tak terliur dengan godaan makanan serta minuman yang dinyatakan :p