Monday, March 14, 2011

StoryNory 18XxX : Apabila Lelaki manis berkata-kata

Entry ini, untuk orang berumur 18 tahun ke atas sahaja kerana bimbang berlaku wabak virus yang tak diingini.. hehe



Berbekalkan ayat-ayat manis,
Makcik tukang sapu pun boleh tergugat (ape kaitan nan tkg sapu?? kcau2)
Auuucchhh !!!!
dan aPabila Lelaki pandai berkata-kata juga,
Yang tak hensem dah ada rupa !! (kacak ke? )
Haissshh...
Patut la orang duk pandang sangat ronaldinho 2..
apa ade nan dia? haaiisshh
(..## die pndai ayat2 manis ke?? hhmm)

P/s : Bukan menyindir, tapi lelaki patut bangga dikurniakan kelebihan petah dalam berkata-kata.. Tapi gunalah ia mengikut logikal semata,.

AMARAN !! : siapa makan cili, dia lah terasa PEDAS !!

5 pasang kasut tumit tinggi:

fariza fauzi said...

eheheh..ye lelaki memang pandai berkata2..tapi i kurang jeles laa mesej yg nak disampaikan ni..iihiih

Yua said...

x semua lelaki cam tu..

kikiki.

ade gak yg jenis betol2 maksudkan ape yg dnyatakan.

Gen Fujita said...

Ronaldinho tu kira hensem apa, duit pun banyak. He he he...

SoLy SoLicious said...

tepuk dada tnye selra la... heee

cma said...

kalu lelaki ayat manis... pompuan lak jgn ler cepattt terpadaya, jgn cepat tenggelam ngn sweet talk lelaki tu yek cyg....