Saturday, June 11, 2011

StoryNory : ini Siyes Maharaja Lawak...

Assalamualaikum......

Malam semua !!!.......... Penat aku tunggu maharaja Lawak uploading dalam youtube....... Al-maklumlah, kat hotel 5bintang aku ni takde TV................ sengal !!!........... Setiap group , ade buat 2 perfomance..............First, lawak macam biase la................second perfomance kena guna props.............................So, pada pendapat aku, Jozan dan Sepah adelah terbaik la...........


Sepah,= dafi dafi dafi....alahaiiii~



Jozan...Memang da boom !!

p/s : kenape jambu seperti sudah hilang aura?

10 pasang kasut tumit tinggi:

+_Miss.Jannah_+ said...

woot woot! jozan mmg TERBAIK :D

SoLy SoLicious said...

persembahan diorang memang mantap mlm td :)

tiefazatie said...

kelako kan2..hehe

★ aIsyaH ★ said...

y smlm kelakar sggh..j0zan the best..!!:)

Aunty P :) said...

a'ah memang jozan ngan sepah best giler !
ahhaha
sepah nape nta, tak abes-abes ngan dafi .
sian dak tuh

farrah hayati said...

singgah sini tgk ML sat..huuu...JOZAN TERBAEK PUNYE....huhuhuhh;p

siti kektus said...

sepah selalu tak hampakan peminat dia, kan? kan? ;)

Mr AnOnymOUs said...

jozan!!! awan nano nano nano~~ngee:)

Elih Japahar said...

Jozan tetap penghibur terbaik...tgok berkali-kali, ketawa berkali-kali jg...best~~!

Syukri Hakimi said...

Hahaha...Jozan dah kembali! welcome back JOZANNN!!! last aku tengok Jozan buat persembahan terbaik gini episode "curi tabung masjid" yg tu terbaik woo! pastu, minggu2 seterusnye sume hampeh..