Thursday, June 16, 2011

StoryNory : Semua sedang Heboh pasai Myvi baru~

Assalamualaikum.....


Apa Pendapat Korang mengenai Myvi Baru ni?.............Pada pendapat aku???.......... aku bukan reti/faham pasai kereta ni............Tapi drpd segi desing, aku nengok ade improvement la kan.......Tapi aku suka la yang baru ni sebab belakang dia tak macam sebelum ni................Aku malas nak komen berjela-jela sebab aku buta pasai kereta......tahu nengok lawo ke tak aje.......heeee.........ADIOS~

P/s : Minggu exam sudah mahu bermula :(

12 pasang kasut tumit tinggi:

KAMIHIDUP said...

ok juga myvi tu, jualan kereta paling laris. good luck exam. :)

Mrs. Farhan said...

Nmapak cantek lahh. hehehe.


gudluck exam, geng pelangi. =)

Adam Narzuan said...

sume citer pasal myvi.. hahahaa..

FasiHaH SupiaN said...

gud luck exam! tp myvi ni,adess wane pepel favorite guaaa

HonEyBuNNy said...

Yeahhh...myvi baru lagik....

ila pun xpandai jugak bab2 keta neh....huwawwa

good luck 4 final exam dear...;-)

kotak bulat said...

nk beli myvi~ duit xde...

Tuan Tanah - Jefri said...

aku tak suka gear die letak kat depan tuh..isk...xsyok. harga mahal lak tuh...bengkok la nak tunggu habis payment...gituh.

Sunah Sakura said...

da tak gemuk macam dulu eks belakang dia? heheheh..

missina said...

oo ye ke,,bontot dia len skit yer?.,,takpelah myvie skg ni pun dah ok kut,,maleh nak tukar2,,,hehe,,tp geram gk tuuu,,,huhu

syieqa mieka said...

not bad laaa :)

iPai said...

bagi saya

Myvi lama + Viva = Myvi baru


myvi lama = besau

viva = ala2 sempit sikit

myvi baru = sedang2 ..

iPai said...

daripada depan, kereta myvi baru nampak cam ikan emas .. wkakakaka