Sunday, July 31, 2011

Blogger nak belanja SS RM250 ! Sila jangan jeles

Assalamualaikum............



sekiranya anda dan nona pergii ke kedaii kasut..kemudiian nona buat surprise...nona nk belanja anda rm 250...kasut mane yg menjadi pilihan??

WEDGES OR HEELS OR SPORT OR KASUT SARUNG ???

  • Jawapan SS : Ini lah (gambar bawah) heels yang menjadik pilihan kalau betol2 nona nak belanja SS RM250 !!.......SS minat giler fashion gladiators heels ni...........
  • Rasenye fashion ni famous jap 2/3 tahun lepas kalo x silap..........Tapi SS masih belum berpeluang memilikinya.............Kebanyakan heels yang ade pun heels yang ala-ala sopan gitu.............teeheeeee.................Btw, nona, sila tunaikan janji anda ya nak belanja SS RM 250....... (heee...gurau je)






P/s : Harap maaf, sebab lambat post........Sebab nak carik gambar kasut yang SS berkenan punye pasal...heeee......top #1 coming soon.. ^_______^

10 pasang kasut tumit tinggi:

LaLaLovy said...

i pun suka gladiator mcm ni. =)

Heidi Shafiq said...

peh kasut meletup.. :D

cheqwa said...

i love that kind of shoes too! teringin sangat nak pakai/beli tapi takot xterpakai.sebab diri sendiri dah tinggi.mempunyai kakak2 yg pendek plak tuh! hua :'(

syarifahsidrus said...

tengok pun da takut nak pakai.hahha

Elih Japahar said...

pergggh! tinggi punye kasut ni..tp dgn ketinggian cik soly,jln dgn elih pakai ni br sesuai ahahaha...:) tahniah utk Top#2..

Elih Japahar said...

Rm250 banyak tu..betul ker kena belanja ni hehe

Asyila Zainuddin said...

tak pernah pakai.. tp teringin nk pakai.. sbb kite pendek.. hikhik

iPai said...

wah fashion gladiaotrs tuh .. dasat ye ..

hee, suka juga tgk fashion tuh ..

cik soly suka heels eh

H.J said...

tingginya kasut dia..hehe

Anak Wak Mail said...

wahh..dahsyatnya kasut yang SS nak ni..hahaha..