Saturday, July 23, 2011

Sebelum tidur, kite kena buat ape kawan-kawan??

Assalamualaikum...............

Selamat malam....... Aku hari ni kepenatan...........Reunion......... So, malam ni aku nak blogwalking,terjah-terjah dulu sebelum tidur............Sebelum tidur,kite kena wat ape dulu kawan-kawan??

Langkah 1 : Buang yang mane perlu (toilet).........Tengah malam xyah dah gatai-gatai mintak teman pi toilet......teeeheee.....

Langkah 2 : Gosok gigi, Cuci muka, Basuh kaki...Afdal lagi ambik wuduk.... ^___^

Langkah 3 : Muhasabah diri...........Then, Baca doa...........
Photobucket


olololo~ tomenye....heee......Selamat Malam :)...... semoga hari esok dan hari-hari mendatang akan lebih baik berbanding hari ni......

16 pasang kasut tumit tinggi:

Luqeem™ said...

selamat malam soly :D

Kalamhati said...

amin..insyaAllah..=)

Ezad Skytech said...

selamat malam...(^^,)

Mrs. Farhan said...

selamat mlm soly. nunite. =D

aimie amalina said...

paandaai!
anak sape ni..hehe..nunyte!

Addin said...

done ! ;)

AyiLarimA said...

sebelum tido, 1. basuh kaki 2. basuh muka 3. naik atas katil 4.tarik selimut. 5. bace doa sebelum tidur.. 6. pejamkan mata 7. zzzZZZzz.. :)

abglan said...

Nak tidur pun sempat berpesan-pesan.. nity-nite!!

cheqwa said...

selamat malam soly :D
hihihi,cumel sunggoh...cheqwa suka tengok gambo dalam fon sampai tertido :p

shameel Iskandar said...

slmt mlm juga. jgn lupa baca ayat kursi sbb setan takut sama ayat ni.

Liyana Zahim said...

Hi samat pg soly.. Erkk.. =D

Elih Japahar said...

Tak sms/call org tersayang lu ke lol :P

Nurhasliza Jeffry said...

Yang nombo 3 tu memang jarang sangat buat. Sebab time tido memang gelojoh. Punya la tak sabo nak pejam mata. Haih! Hihihihi.

EYFAalias said...

Ada no.4 lah. BERANGAN dulu sebelum tido. hahahaa

syarifahsidrus said...

comel~~ohoho

iPai said...

selamat malam ..