Thursday, July 28, 2011

StoriNori : kondom dalam sos tomato??

Wanita terima gantirugi selepas jumpa kondom dalam sos tomato

RIO DE JANEIRO: Seorang wanita akan menerima gantirugi sebanyak AS$5,000 (RM14,755) selepas menemui kondom dalam hidangan bebola daging yang dimakan bersama sos tomato, hari ini.

Akhbar portal Globo melaporkan pentadbir wilayah selatan, Rio Grande do Sul mendenda pembuat sos tomato berkenaan atas "kerosakan moral."
Wanita berkenaan menggunakan sos itu untuk digaul bersama bebola daging dan hanya selepas menghabiskan hidangan, dia menyedari kondom terbabit dibaluti dengan baki sos tomato. - AFP

Sumber : Berita Harian

P/s : mujurlah jadik kat luar negara...Kalo dalam negara......mak oii....xdapat nak bayangkan..........Memang tak senonoh sungguh
P/s : Jemputlah join segmen soalan paling unik tuk SS.. ^________^

6 pasang kasut tumit tinggi:

BERT said...

gilak tak senonoh kondom dalam sos.. iyyweee

Elih Japahar said...

Apaaa!!! memang melampau pembuat sos tu..kawalan/seliaan pengilang perlu diketatkan..untung dpt rm14 k tu haha..nanti join segmen k..

Tentang Kita said...

yarrkk.....mesti makanan tu mcm berlari2 nak kuar semula dr mulut

mizz pelangi said...

adoiyaii..kes cm ni pn ade..ish3..cmne la tsesat kondom tu..huhu

Anak Wak Mail said...

wakaka..gila tak senonoh,.

iPai said...

mane tahu perisa tambahan bertambah sedap rasanya kan .. hehe