Thursday, July 28, 2011

stroinori : owwhh....dudel lagik......

Doodle trade #2

Assalamualaikum...



Pagi tadi, (bukan pagi sangat pown ,dah nak tengahari) Mrs Farhan ade buatkan doodle yang comel tuk SS............. ^_________^

Doodle ni comel je....tanpa badan...heeee........mekasih banyak la SS tujukan kat Mrs.Farhan sebab buatkan SS doodle comel ni ha............ ^______^........Gaya ucapan macam nak terima award lak....heeeee..........

P/s : terima kasih daun keladi..... lain kali buat lagi ye ^__^...heeee.......

P/s : segmen tanya soalan tuk SS masih dibuka.. sape2 free, mai la join..heeee

10 pasang kasut tumit tinggi:

Acik said...

doodle free.
nak jugak!

Munna said...

amboi syoknya....rjn afifah wat doodle kat soly eh...tak aci ni..haha

*blog soly dlm senarai vvip munna =)

Anak Wak Mail said...

waaa...dapat agik??meriahnya...=)

::Miss Hearty:: said...

wahhh..kiutnyerr doodle soly:)

syarifahsidrus said...

best la dapat doodle..huu

Mrs. Farhan said...

Wahh terharu nya. Hehheh. Siap buat entri khas lagi ni. Susah2 je Soly. =D

Btw, thanxs sgt2 tau. =D

❤ Cik Nissa ❤ said...

hehe..blog Mrs Farhan itu sgt comel.
blog solicious storynory pun best gak.. =)

Elih Japahar said...

alamak! tak sempat join segmen soly lah..dah tutup kan?

siti kektus said...

comel2~

ss mmg minat kaler biru ke? dua2 dodol kaler ni. hehe :p

iPai said...

wah cantiknya dia lukis ..