Saturday, August 27, 2011

3 hari lagi.........

Assalamualaikum.........

Selamat pagi............ 3 hari lagi.............. pejam celik, celik pejam........ Tinggal lagi 3 hari nak merdeka.......... Adakah cukup sempurna puasa kita tahun ni? .....InsyaAllah....Semoga amalan kita dibulan yang mulia ni diterima Allah.......

Oleh kerana 3 hari lagi, kita bakal meraikan kemenangan umat islam, sedikit peringatan bersama,

  • Dah bayar zakat ke belum??

~Bapak mertua~

bapak mertua aku dah bayar.... korang macam mane?? .....Dah bayar?..Alhamdulillah......Kalau belum, segera-segerakan la........
  • Pandu berhemah


~to abg ipar, bawak lamborghini leklok ~;p

jangan lupa servis/cek kereta dulu sebelum mulakan perjalanan jauh..... Yelah, malang ni tak berbau...Kalau berbau senang la pulak, boleh elak.. Yang memandu jauh macam abang ipar aku ni, kalau mengantuk tu, jangan lupa minum redbull banyak-banyak..Eh puasa la... Hmm..kalo mengantok sangat berhenti ajelah rehat....

  • Plan beraya

~gambar takde motip~
(tak perlu nak buat bibir muncung cam gitu)


Nak beraya kena ade plan.. Raya pertama nak singgah mane dulu.. nak pi open house mane dulu... kena wat checklist la nampaknya... Kalo aku, raya kedua baru stat jalan.. Raya pertama tunggu orang datang.. Rumah aku memang dah selalu "open" Heeee.....

P/s : setakat tu aje dulu... Chaoo... Abg ipar ajak pi beli kasut raya..haha... Bapak mertua sponsor pitis...ehee... ADIOS !!!

10 pasang kasut tumit tinggi:

mizzkechique said...

selamat hari raya SS... =)

SHAFIQ HASHIM said...

Selamat Hari Raya..
Halalkan Makan Minum Ya..Cantik Header Kak..

cx's said...

selamat hari raya soly!! :)

siti kektus said...

haha. p shoping ngan abg ipar yusri ea. ;)


kem salam dia ea nanti ss. ;)

Luqeem™ said...

semua dah siap..hehe
yg plan raya tu buat waktu raya..mls buat cpat2..hehe

*tnjung karang eh..klu lorong 10 tu xtau sgt, kn tnjung karang ni bsar skit..hee

MissCt a.k.a MuqDeq said...

Smpai ayat "tak perlu nak buat bibir muncung cam gitu" tu patut tulis gune font paling besar.. Huhu..

Selamat manyambut hari raya yg bakal tiba.. :)

JIJI YU said...

plan tu aku takder lg..aku akan berjalan sampai pengsan rasanya

merahitujambu said...

rumah sy tutup raya pertama sbb blk umah nenek..lepastu open dh.jemput laa=p

cik najihah said...

hari2 bawak kete..
:)

Ummi_Rosalicious said...

haha kesian la kat lisa sy...

selamat hari raya soly! selamat hari merdeka jugak :D