Sunday, August 28, 2011

Saidina

Assalamualaikum....

Selamat pagi........ Korang pernah main saidina??.... Game ala monopoli tu... hmm.. Tetiba dapat idea nak mengarang pasal saidina pulak sebab anak sedara aku yang baru sampai tadi sibuk duk ajak main saidina...

Ahmad : Cik teh, jom la main saidina
Aku : Jom lah main, cik teh kompem menang
Ahmad : Alamak, dadu hilang lah cik teh.. (sugul)
Aku : Alaa, time kecik-kecik dulu cik teh potong pemadam aje buat dadu..


5 minit kemudian..

Ahmad : Cik teh ade pemadam tak?
Aku : Entah lah... kenapa?.. nak buat ape?..
Ahmad : Nak potong buat dadu la...
Aku : huh ??



Haaaiisshh... budak-budak pantang diajar.... hahaha... Ok...jom main yukkk

18 pasang kasut tumit tinggi:

Pendamba Mawar said...

hohoho.. duit2..hehe..setiap pusingan mesti gembira..pastu dapat beli hotel bagai..hoho

entri baru
http://pendambamawar.blogspot.com/2011/08/kondem-blogger.html

akoo pae said...

haha semangat die nak maen tuu..layan laa.

akoo dah lame tak maen mende tu..tp mmg bes..maen ngan family..hee

Fikri said...

Haha.. tudia la. ajaq lagi bdk2 kcik cm2. abis la pmadam kna kerat.

siti kektus said...

haha. akar benda baik2 dia ikut tak pe ss. hihi ;)

Elih Japahar said...

Errkk..mmg anak sedara cik soly panggil cik teh ke?..haha..budak2 memang cepat belajar dan semangat ingin tahu...

Asyila Zainuddin said...

haha.. dh lame kot tak main saidina ni..

wan azie said...

best2.....


time muflis pn best gak.....huhuhu

saya cello191 said...

budak2 memang senang ikut~~

^^

Tea Dno said...

hahaha.. lama dah xmain saidina ni.. malas bila dah besar2 ni.. ==,

sleeping_maniac90 said...

mmg best men.. tp bile da bgkrap, xbest da huk3.... pning palo..

sweetbella said...

aku suka main tipu.


AHHAHAHAHAHAHHAH.

Encik Luncai said...

lame dok main saidina.. main lama plak tu.berejam2 ngandap saidina.

Dzarief Zuhdi said...

main monopoli kat laptop jer.. hehe.. men sorang2..:D

My Name is Mar said...

Orang sibuk kemas rumah..
Dia sibuk men saidina plak-_-"

EYFAalias said...

dadu hilang ke? huhuhu

sergeant keroro said...

lama tak main kot, haha :P

FyzaLovato said...

hahaha baik kan mak sedara macam kite yang layan anak buah di saat org sibuk buat persiapan raya. heh.

Luqeem™ said...

saidina best!..mncabar gak la..