Wednesday, September 14, 2011

Azam sem Terakhir ..




P/s : Siapa nak jadik menantu mak ha?

25 pasang kasut tumit tinggi:

H.J said...

menantu mak datang ni..haha

aimie amalina said...

aiyaaaaaaakkk
pas tu cpt sikit buat nasi minyakk
hehehee

sleeping_maniac90 said...

haha..
nnt nk kwen, jgn lupa jmput..

Fyza Lovato said...

phewwww, terbaek azam tuh.
pe kate bawak time grad. :D

Brenda said...

Amboi nak bawak menantu la pulak haha! gud luck..dah ade ke baru nak cari ni :P

P/s: nak rekomen kawan sy boleh haha :D

merahitujambu said...

wah...moga tercapai azam anda

cheqwa said...

saye perempuan....hehehe

JIJI YU said...

taknak2

maszull said...

salam soly...wah dah sem akhir yer...
mama doakan semoga soly berjaya yer...:)

siti kektus said...

haha. siapa bakal menantu tu? ;p

AiSy_NaDiAz said...

biar betol ??
dasyat !!

EyqaLuvender said...

wah!bagusnye axam sem akhir awk..hehe...gudlark ye!=p

Nadzirah K. said...

ingat azam ape la td,
nk bwk pakwe rupenye..
good luck :)

My Name is Mar said...

Dengan laju nya mereka mengangkat tgn..
Saya! Saya!
Ha-ha-ha:D

iPai said...

hamboi .. jangan pelajaran terabai k .. kalau jodoh tuh ada, tak perlu tunggu sem akhir pon .. hehe ..

sapa laa yg betuah tuh ye ..

Asyila Zainuddin said...

wahh.. terbaek la azam tu.. nanti final year nk azam camtu jugak la.. :p

NasZ said...

tingginya azam awak..hehe.. semoga tercapai. saya doakan k?

MOHD NASER.com

Zul Fattah said...

aku masih solo lg.. huhu

tieykah said...

kalo mak saya macam tu,memang baguih r.

HAHA!

Ini Kisah Tia said...

hahaa . siap ada azam tu .

ir yien 9897 said...

azam sem akhir..hahaha

semoga berjaya

EB said...

Terima kasih akhirnya sudi juga bawa saya jmpa mak.. hehehe.. terima kasih.. ^^

Luqeem™ said...

awal pasang angan..hehe..bgus2!..smoga dapat la ye..hehe

Dzarief Zuhdi said...

haha.. dah ada calon la tu.. hehehe

MSS said...

*pikir* >>>nak promote diri ke tak ni..=P