Thursday, September 15, 2011

Gatal kaki

Assalamualaikum...

Tepat jam 1.30 pagi hari khamis, tika aku mulakan sesi "jari menari" rancak atas keyboard empuk dengan tarian rancak sambil layan J.lo "get on the floor"....

Gatal kaki.... Tapi ini bukan gatal kudis, gatal digigit nyamuk/semut.... Gatal kaki versi takleh duk diam...... kerjanye "berjimba" aje.......

Isnin : The mines
Selasa : Mid Valley
Rabu : Warta bangi...
Khamis(harini) : kelas full..berangan la kalau nak keluar jugak

Kegatalan kaki yang tak dapat dibendung di minggu-minggu pertama semester ni........ Takleh duk diam langsung........ Tapi segatal-gatal kaki aku, aku ade motip la jugak kan..... *shopping.... teheeee.....


P/s : Perempuan dan shopping=sinonim

32 pasang kasut tumit tinggi:

Nadzirah K. said...

perempuan=shopping..
100% right :)

tiefazatie said...

wah..ebst gle!hihi

NasZ said...

saya dah tag awak..hehe..

http://mohdnaser.blogspot.com/2011/09/segmen-aimie-diyanna-segmen-xx-tra.html

JIJI YU said...

tu nak kuar poket mesti berisi jgk tu

MSS said...

awal sem..duit tgh bnyakk..=D

Ini Kisah Tia said...

laa , tak penat ke ? hahaa

FasiHaH SupiaN said...

dah memang pempuan ngan shopping xley nak pisah punnnn

Azzah said...

gatai kaki maknanya kuat jalan-jalan

hazirah kasimon said...

jimat3

faridah nazurah said...

shopping, shopping dan shopping.. hehehe

abghani said...

jgn gatal lain...
aku dh klic iklan

mizzkechique said...

semlm g warta ker?? nape xajak?? haha

berjalan je keje eh..

ir yien 9897 said...

wah shoppping abis..
awat tk ajak..

gatal betul2 kang kaki tu coz tak ajak yien :)

i love shopping :)

Ezad Skytech said...

hari2 berjalan..best tu..hee~

Tentang Kita said...

gatal kaki nak berjalan rupanyer....soly soly

Anak Wak Mail said...

fuyoo..shopping sakan..berjalan je keje dia..masuk sem baru je,,habis duit..haha!

shaFazie said...

like2 shoping....
soly p mines tk ajak..umah azie dkt je ngan mines ;D

shazmir said...

perancangan terbaik..!!!

cun awk cun..!!
xyz4mir.blogspot.com

Cik Suheela said...

wuuuu rindu asenyaaa nak balik time jaman blaja...bleh soping ngn kengkawan huhu

Anum said...

kuat jalan2 rupanya

cik najihah said...

besnye g shoppping

aimie amalina said...

hahahhahahaa
bes gile U dalam bando
boleh nak menggatalkan kaki ke sana siniiii
wee...aip2..rini x bole..so ikat kaki rini
hihihihi =]
belaja ajen2 ye cyg!

siti kektus said...

biasalah tu suka shopping. kite pon. lalala ;p

KAMIHIDUP said...

biasalah tu. hee. :)

Lia Lomi said...

kerlas cik soly..biasalah perempuan..

cheqwa said...

perrgh,pegi mines tak ajak.cheqwa dah dekat lah tu...kekekekeke

Miela Tahril said...

dasyat lah kua jnjalan je...;)

H.J said...

kaki ada ketuat la tu..tu pasal nk p shoping je..haha

Atiqah Wadiah said...

awal2 sem bolehlah b'jimba2..6t dh ada asaimen n kuiz bagai ssh dh nk b'jimba2..huhu

Cik Sara said...

alamak!
Tak cukup perempuan lagi..
sebab tak suka shopping!!!
Hehehe

sleeping_maniac90 said...

bets gile dpt shoping..
ak xleh shoping lg..
duit biasswa xmsuk lg sob3

Luqeem™ said...

awalnya shopping..haha..raya haritu bkn dh shopping ke?