Tuesday, September 27, 2011

Konvokesyen | tak sabar tunggu tahun depan!

Assalamualaikum......

Selamat pagi !... Ade sesape perasan ketak"aktif"an aku berblogging 2, 3 hari ni?... .. Btw, mekasih kepada yang masih sudi singgah belog Solicious Storinori ni.. :)

Bermula dari hujung minggu lepas, dan akan berakhir hari ni, konvokesyen ke 39 UKM........ Aku jugak eksited terlebih..... Padahal next year baru grad.... Tapi duk nengok gambar saing-saing duk pakai jubah konvo, teruja lak aih...... Rasa nak grad terus..... teheee.......

Hari ni, sidang bagi Fakulti Ekonomi dan Pengurusan UKM.... Tidak ketinggalan geng-geng senegeri nan aku, iaitu senior-senior aku akan menerima segulung ijazah hasil penat lelah 3 tahun menuntut di UKM hari ni......

Gambar-gambar ni diambil semalam, dan aku lah jurufoto yang tak berapa ber"tauliah" yang duk snap-snap gambar depa........ Kami duk photoshoot sekita Putrajaya|pullman,dan kwasan berhampiran masjid besi|

Those pics was take by me.... lawa tak?? heeeee






And the Jurufoto yang harus di"highlight" kan...heeeeee

P/s : aku dah pesan kat depa tahun depan amik cuti berwajib tuk hadiri konvo aku pulak..... teheeeeee

35 pasang kasut tumit tinggi:

JIJI YU said...

engko je berkaler

KAMIHIDUP said...

cantik juga gambar. :)

SoLy SoLicious said...

@JIJI YU harus lah :)

@KAMIHIDUP thanks :)

AyiLarimA said...

Sedar x sedar, da nak Grad daa Soly ye.
Teruskan belajar ye dear.
Jangan berhenti.

:)

cik tehaa said...

sabar ye adik! bia akak konvo dulu..hehe.

dulu teha pun rasa jeles gila! now, my time has come :)

Rosalia said...

cntik gmbr2 :)

merahitujambu said...

rajin plak awok join eh..napa x sekali?

Anum said...

cantik gambar2
hehhehhe
bleh jadi jurufoto ni
sabar dik...

lavenderlover said...

nice pic!

Gadis Berkaca Mata said...

santek2!!! lepas ni kene blaja ambik gambar ngan cik SS lah plak.

Ezad Skytech said...

hee...sama la kita SS..insyaAllah tahun depan baru konvo..:D

p/s : lawa2 gambar..ada bakat jadi photographer ni..hee..

BisMi Aishah said...

nice pict... ;)

aizamia3 said...

sekejap je.. dah tak lama dah tu.. ;)

maszull said...

salam soly...wah mama ingat kn soly yg konvo .....sabar yer x lama tu giliran soly...:)

lieynanilaz said...

teringat nostalgik masa berkonvo dulu...

Tentang Kita said...

semua cantik2...thn depan bru grad ek...sabar k. x lama dah tu

siti kektus said...

tang dia je mesti berkaler2. haha ;p

Syazwan Che Deraman said...

sabar ye.
tak lama lagi tu.

2959 tu callsign.

have a good day.

Bro ahmad said...

cun2 semua..kenalkan...:)

AyiLarimA said...

http://aylliarimasiprincess.blogspot.com/2011/09/blog-post.html

:P

mizzkechique said...

tak aci dia je ada kaler.. haha

yayath said...

hehe...cantik gambar yang SS amek:)

farah hanim said...

wahh
cntiknye
tak sabr jugk nak konvooo

alaaaaaaaa
lame lagii
hehee

NasZ said...

betul tu. wajib dihighlightkan jurufoto sebab tanpa jurufoto, tiadalah gambar ni. kan? hehe.

MOHD NASER.com

Paris Lipton said...

congrate....daku oct ni. xsabarrrr

aimie amalina said...

heeee
bes gak kan konvo kat ukm eh
weee
cek soliiii
grad dgn baek taw taun dpan =]

saya cello191 said...

xsabar nk konvo...^^

Zul Fattah said...

mak aii.. bestnye konvo.. aku harap ko dapat konvo r jugak..

BERT said...

beesssnye gmbar konvo dia hehehee

EB said...

Lawa la.. Nnti ambik gmbr eb blh???

H.J said...

aku gak yang lambat lg nk konvo..haha

TwIstiEs*meSti Mau* said...

puan besar nampak...haha

NasZ said...

saya tag awak dalam segmen bloglist eyryn bercerita ye?

ce check.

SEGMEN EYRYN : JOWN JOINT BLOGLIST EYRYN BERCERITA !

aniki said...

tetibe rindu plak ngan kenangan konvo 2taun lepas..yang penting gud luck amoy..

hira said...

wah, nak join! UKM tu dekat sangat dengan rumah. 2km je. haha :D