Thursday, September 8, 2011

Ragam mengidam lolipop

Assalamualaikum..

Selamat tengahari..... Aku malas nak mengarang panjang hari ni.... Aku layarkan ragam anak saudara aku yang ke-3 ni... Gambar candid ni time raya hari tu :)

Nama : Ahmad zaeem zhafran bin khairi aswan
Umur : 2 tahun
Kemahiran bercakap : pelat
Tinggi : Tak sempat den nak ukur





P.s : dialog tiada kena mengena antara yang hidup atau tiada :)

28 pasang kasut tumit tinggi:

SHAFIQ HASHIM said...

comel..

KAMIHIDUP said...

alalala, comelnya budak ni. hee. :)

aimie amalina said...

hahhahaa
alolo comei
dialog adalah rekaaan tuan pengarah soly chan!
hehehe

Anak Wak Mail said...

haha..dialog macam kena je..dapat jugak dia lolipop akhirnya..:)

muhamad hanif said...

sebenarnya budak tu nak mintak kau duit raya tapi kau tak bagi kankankan ?

cik Beskod said...

gambar ketiga hahahha... alahai...

time makan lolipop tu comel seyh hehee

sleeping_maniac90 said...

hahah xleh blah gmbr akhir tuh..
cm retis gayanya hehehe

Encik Luncai said...

menangis xdapat makan lolipop ker.

Nadzirah K. said...

hehehe...cute je..
zaman kanak2 dulu selalu la makan lollipop ni...:)

Elih Japahar said...

comelnya..haha! ragam budak2 mcm tu lah..kalau tak bagi kesian pulak..kalau dibagi melarat pula..hehe

Luqeem™ said...

klu tak dpat bg penampo sikit je dik..haha

iPai said...

hee .. comel laa dia ni .. uhuh

Munna said...

sama je peel dgn anak buah sy.xdpt lolipop mengamuk!

Lea IsNaw! said...

hahahaha
nak lollipo jugak!!!

aizamia3 said...

comelnye..
nak duit raya meh datang umah auntie ye.. hikhikhik..

Freaky said...

hahaha muka nak lolipop sangat lawak :D

Anum said...

comel.. suka dapat kan

BERT said...

ahah comel beliau itu

Azzah said...

dia nak lolipop je ke?duit raya tak nak?

NasZ said...

hehehe... cuba bayangkan soly buat camtu, dapat ke tak ek? hehe.

korang betul2 anak malaysia ke? ada berani jawab kuiz kat blog saya? hehe.

MOHD NASER.com

siti kektus said...

lolipop doposen je, murah. tak pe lagi. naseb baik dia tak mintak cupacup ss. haha ;p

Acik said...

yg last tu lawa ... :)

acik tag anda:
http://pimpintangan.blogspot.com/2011/09/2nd-giveaway-by-lyssasecret.html

EYFAalias said...

comel.

My Name is Mar said...

Hahahaha:D CUTE!

Ezad Skytech said...

malu la tu nak posing depan kamera..hee~

sue perbs.. said...

nanti rosak la gigi budak tu kan..

sergeant keroro said...

comel jek :P

Dzarief Zuhdi said...

hahaha.. bleh menang anugerah skrin nie.. pandai belakon.. wahaha