Wednesday, October 19, 2011

Nak pegang langit

Assalamualaikum...



P/s : tangan banyak gelang..:p

(Entri wordless)

32 pasang kasut tumit tinggi:

Aki said...

pergh.. Kak Soly saudagar gelang ke?? ha ha ha..

KAMIHIDUP said...

meriah sakan gelangnya. :)

ir yien 9897 said...

terasa mcm real jerk... :)

Fikri said...

Pgg lelangit bleh la.. haha.

emy|farid said...

terbaik! boleh pinjam gelang? hhu

Tentang Kita said...

ouuwwhh....soly nak pegang langit tp lini nak petik bintang...

Anum said...

hihihi..
cuba try

✿ Cik Nisa ✿ said...

macam betul la pegang langit tu .

Miss Nadya said...

dah pegang lelangit dah..:)

new entry :: Simple Contest ツ

JIJI YU said...

ko nak heli leh la peganag tak pon ko panjat gunung mana2

Nadzirah K. said...

hehehe...mmg banyak gelang..

aimie amalina said...

x tercapai gelang ku
hehehehehe...

shiema sufian said...

menggapai langit :)

hira said...

eh, untunglah banyak gelang. haha. saya kureng sikit.

bobiedanbad said...

saya nak terbang ke awan

~..SiKecilMirmO..~ said...

nk pgng jgk!... :)

saya cello191 said...

dpt ke pegang..^^

aleen aiden said...

pinjam gelang!heh~

sherotpetot said...

sampai ke? hehe

teha said...

nk pegang langit jugak !

Liyana Zahim said...

cam tol2 je pic ni kn.. ekekeke..

Pocket said...

ni kalau anak mami yang gelang sampai ke siku ni,
memang tetiap ari nak pegang langit dia :D

faridah nazurah said...

untunglah dapat pakai gelang.. ni haa sy ni kalau pakai mesti londeh je

diana said...

untungnya dapat pegang langit dah...
hehehhe

Ezad Skytech said...

hee..nampak real je kan SS...:)

maszull said...

assalamualaikum soly....cantik gambar ni n gelangnya pun cantik tuan tangan tu lg cantik kn....hehehhe..:)

Mya said...

dalam gambar ni nampak:

1. langit
2. gelang

=p

Gadis Berkaca Mata said...

uppp pahhhh!!! sampai ke tak tu.. hehe=p

Lyana M said...

pegang langit tu.
wow!
:D

siti kektus said...

eh2, tibe2 je ss dah boleh cecah langit. hehe
gurau je dear. ;)

laskar pelangi said...

nak pegang pelangi boleh??

Addin said...

kak, minta gelang satu :p