Wednesday, October 26, 2011

Stok makanan

Assalamualaikum...



Bile lapar.............. Tahu nak MAKANG je..
Bile marah.............. Tahu nak MAKANG je..
Bile Study.............. Tahu nak MAKANG je..
Bile nengok Tv........ Tahu nak MAKANG je..
Bile keluar dating............. .Tahu nak MAKAN je
Bile perut berkeroncong...... Tahu nak MAKANG je..

P/s : Orang kate makan banyak, tak besar-besar banyak cacing eh?.. gurllppp

25 pasang kasut tumit tinggi:

NOVA said...

mak aihh...makan je keje.. tak gemuk ke??? hehheheh

laskar pelangi said...

banyak sangat stok dia..nak cloud 9 tu.....dh lama tak makan =)
meh antr kat burhan nie haaa..hik3

Lyana M said...

kalau sedih,
makan jugak tak kak?
:)

Fikri said...

Lps mkn tdo.. haha.

JIJI YU said...

mu makang banyok2 besar nyo dok..mako aku rase mu dok lame lah mane doh

monster kecik said...

hahah..yeke bnyk cacing kalo bnyk mkn xgemok2?

Nadzirah K. said...

hahaha...makan jgn x makan :)

emy|farid said...

makan selagi mampu. hehe

Selendang Merah said...

aikkk...byknya makanan dalam gmbr tu...best2...

Acik said...

eiii ... bukan soli yg makan, cacing rawit yg makan rupa2nya! kahkahkah!

EYFAalias said...

mak aii. banyaknya. hahaa

Anak Wak Mail said...

ingat ni,,makan untuk hidup,,bukan hidup untuk makan ye!haha!

adwafarahin said...

kopem ko byk cacing nieh! hahaha

Zul Fattah said...

semua benda ko nak makan? mampuih r..

aimie amalina said...

makaaaaannngggg je ye
x pe...die kecik molek je
hehehe =]

nabila izyani said...

betul2..
cacing kau yang lapar lebih ni

faizlaster said...

MAKANG SOKMO..HAHA

cik najihah said...

sah makan banyak ni hihi

zahidah seran said...

time student paling heaven..
makan,makan,makan..
rindu waktu2 berisi dulu...kehkeh...

Liyana Zahim said...

Bile tdo pon nk makang gak.. Ahaks..

Ezad Skytech said...

hee...makan la selagi anda mampu makan....HAHA...

fuhh..banyak stok makanan ye....hee~

iMBobo said...

makan byk boleh tp mesti makanan berkhasiat lah hehe

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

Makan jgn x makan..hehe

mr.libra said...

cacing je yg besar nnt nie..huhu

shaFazie said...

byk mkn ehh..jom join azie hehe