Saturday, October 29, 2011

Temuramah bak artis by cik Fara

Assalamualaikum....

Tetiba aku di tag soalan penuh curiously oleh cik fara ..... Meh kite ikuti temu bual yang x bape nak rasmi antara cik fara dengan aku...*tet

Jawapan bergambar....Saje nak kasi unik sikit ^______^

1. tengah belaja ke keje ke skolah?

Belajar sampai mati ^^

2. pencuci muke ape yang korang tengah pakai skang?

Clean n clear always

3. pengalaman paling2 pahit korang penah alami

Cant remember

4. mane lagi bes : bruno mars @ anuar zain?

Anuar zain
(*menipu benor ha)

5. uplod gamba orang yang paling korang sayang

I Love Myself

6. komen sikit blog daku ni
Pakcik kate best

7. pandangan korang tentang daku




8. mane lagi prefer : celcom berokband @ maxis berokband @ digi @ yang lain?

Berukband silikom

9. sape artis yang korang nak sangat2 jumpe

Super Man

10. artis yang kureng suke
Cik Demi

11. pandangan korang tentang blogger2 sekarang
Meriah dan colourful

Terima Kasih Daun keladi cik Najihah Fara... ^__^

P/s : Tajuk kemain kan...hahaha

14 pasang kasut tumit tinggi:

Azzah said...

ingatkan temuramah ngan fara fauzana tadi

cik najihah said...

sy sukeee sangat kak
weee...thanks :)

Dunia Realiti a.k.a Elih said...

Temuramah ingatkan dgn fafau haha..gempak tajuk tu Soly :)

Pengalaman pahit mustahil bo lupa lah, cuma tak bo bgtau ni kan...keep secret hehehe..

aimie amalina said...

awwww
meriah aje
suke demi yeeee
ce nyanyi skit utk kite
kekeke =p

Rosalia said...

sama la pakai clean n clear :)

Syuxer said...

syuk pun pakai clean and clear jugak..hahaha berukband silikom..;p

sergeant keroro said...

hehe, retis ditemuramah :P

NasZ said...

temuramah ek? heheehe. mmg cara jawab yg unik.

diana said...

demi tu sapa??:p

nelly said...

retis tu ! hehe

EYFAalias said...

damn! faizal tahir kesayangan sy!

Anis Adila Aris said...

kite pun kena tag gak..hehe

Ezad Skytech said...

hee...best tu kena ditemuramah...macam retis gitu...hee~

saya cello191 said...

wah...jwpan gambo2 gitu..
^^