Friday, November 18, 2011

Angkara kera-kera

Assalamualaikum...

Dah jadik kebiasaan kera-kera ni masuk, menyelinap dan menggeledah setiap tong sampah yang ade tuk mencarik sesuap makanan... Al-maklum lah kerja kera-kera ni kais pagi, makan pagi..Kais petang makan petang..

Masing-masing datang kendong anak... Bile orang datang dekat, bukannye kera-kera ni nak lari, makin dikejor orang tu... Haishh.....Nasib la sape yang dikejor... aku pernah sekali dikejar oleh kera-kera yang takde adab dan sopan ni.... Fobia sungguh jadiknye lepaih tu...

Kera-kera datang mencantikkan blok asrama aku...... Haishh...

P/s : Tak payah pergi zoo negara... Sini berekor-ekor ade ha.. Dari moyang hingga ke cicit generasi kera-kera ade..

22 pasang kasut tumit tinggi:

sue perbs.. said...

same lah macam hostel sy dulu.. tong samaph mesti bersepah sampah sarap kera korek

Yayan. said...

ya Allah. same laa. kat sekolah sye dulu pun banyak gile kera2 ni. kitorang panggil diorang micheal and michelle. tension je bila masuk2 kelas banyak 'souvenir' yang micheal tinggalkan ;(

emy|farid said...

eeeeee ada jugak ke? menakutkan

Fathiah Hamim said...

huishhh habes bersepahh

Cik Sara said...

hahaha..biasalah..kera sekarang dah masuk U! =D.. kat sini dah tak ganas sangatlah.. Diorang dah g bljar etika agaknya..

ArulchelseA said...

biar btul..sampai dlm rumah...hati2 nnt kena gigit..

sergeant keroro said...

kat UTM pon ade :p

.ain. said...

haiyoooo. manyak teruk wooo

^^eKaTiKaH^^ said...

fuuh, jenuh nak mengemas mcm nie..nak tangkap tak tertanggap...hee

Azzah said...

teruknya kera2 ni..:(

Adam Afiq Masyhura said...

first

Tiramisu Fatiema said...

cakap pasal kera sy pon fobia jugak pernah kena dulu..huhu..wat2 berani je...singgah sini baca entri..:)

Aki said...

kalau aki,dah tangkap buat sup dah.. :-p

super d0uble F :) said...

sgt same dgn situasi dekat u saye p0n..dah jadi zoo monyet.tangga bersepah dgn sampah.dah jadi pemandangan kurang cantik plak sebab sampah berterabur sana sini..

ohh yea,monyet siap menghendap lagi.bahaya kan !

cik najihah said...

kejam itu monyet..cepuk je

zahidah seran said...

haduhai.
ngeri ah kalau kena kejar...

semutsengal said...

tangkap je monyet tuu.boleh buat lauk tengah hari.

Ezad Skytech said...

cehh..habis bersepah dibuatnya...

farah hanim said...

hehee
kera duduk universiti
pandai la sama cam budak2 dekat situ
hehee

JIJI YU said...

ni kera jantan ni kan

Dunia Realiti a.k.a Elih said...

Ayoyoo..ini macam susah lah, nak kena tembak ni..jgn sampai serang Soly je lah

hira said...

dulu kawasan perumahan saya ni ada kera. tapi lately memang dah tak ada. tak tahu dah dorang berhijrah ke mana. hoho. sabar ye