Friday, November 18, 2011

Terasa nak muntah + pengsan

Assalamualaikum...


Aku ingatkan belajar melalui laman youtube ni, nampak macam senang, sebenarnye payah yang amat... Oh, sape la baik hati nak ajar aku SPSS ni..please ....

Sehari suntuk aku bertelaku membuat operasi main-main nan SPSS ni...Oh ye, SPSS ni satu sistem yang nak analisis data seperti data sekunder mahupun primer, macam soal kaji selidik ..... Keputusan die nanti la yang paling penting dalam sesuatu penyelidikan..

Sememangnye berguru dengan manusia lebih baik berbanding berguru dengan elektronik ni...... Alamaknye tak siap-siap lah tesis lagu ni... hohohho...

p/s : loya tekak main menda alah ni semua...

17 pasang kasut tumit tinggi:

Miss Nadya said...

nad nak tolong pon nad tak tahu..:)

ABU said...

hahahaha statistik, aku tak pernah guna spss, masa stdy dulu aku guna MINTAB..
good luck for you..:D

aimie amalina said...

huwaaaa
rmai yg wat analisis gune spss niye
huu
x dpt tolong soly, sebab mase buat tesis, x gune ni pon syg..wuwuwu

soweeeee...

Gen2Merah said...

ahahaha.. den pun x dapat nak nolong.. tak reti lah nak berguru dengan elektronik... hihi

aimie amalina said...

heeee
ni kite tye kawan kite, may be boleh tgk ni :

http://www.psych.utoronto.ca/courses/c1/spss/toc.htm

kat library kot2 ade bukunye ke..heee..suggestion kat cek soly

Lea Isnawi said...

memang payah pun kalo blaja spss guna youtube je

kena belajar dengan org berpengalaman

saya cello191 said...

tak reti lorh..

xdpt eden nk nolong..^^
btw,good luck...hehe

Dunia Realiti a.k.a Elih said...

SPSS? ape ke bendanya tu?..buat pelan2 k, jgn stress sgt...

Nak tolong gak tapi mmg tak tahu benda tu..haha

Selendang Merah said...

Niat di hati memang nak tolong tapi sm sendiri pon x pandai...hehe.

Nadzirah K. said...

soryy,x tahu pun pasal spss ni,hehe :)

ainul shafina said...

soly, meh la dtg bilik. lelepak dgn aku wat SPSS tuh. :) tak sudi eh? hihi

sergeant keroro said...

gudluck la deh, kawe budok sains tak main spss ni. experiment dalam lab jek :p

Fathiah Hamim said...

eh fa pun guna spss. :)

Aki said...

kalau Aki,blaja kat youtube lagi senang.. dapat tengo mouse tu gerak2.. :-p

Azzah said...

berguru ngan you tube?memang la pening dan nak termuntah soly..he..he

cik najihah said...

belaja on9 x menguji kesabaran ke kak

Ezad Skytech said...

hee..sy pun baru first dengar spss ni..tak dapat la nak menolongnya...hee~