Tuesday, November 1, 2011

Mimpi selagi boleh

Assalamualaikum..

1 november.... Hari gembira bagi diri aku... Akhirnye, setelah 2 minggu duk follow up tanpa jemu.... Makan tak basah, tidur tak kenyang, mandi tak lena....(propa semata)...Akhirnye, aku berjaya ditempakan di MAIDAM Kuala Terengganu bagi praktikal tahun depan...Alhamdulillah...

Sebelum ni, jeles gile bile dengar ade member dapat dah penempatan untuk intership tu..... Mane tak tergugat bila dah gitu... Akhirnya penantian aku 2 minggu tak sia-sia mengharapkan ditempatkan di MAIDAM..... Memang aku berharap sangat nak dapat MAIDAM ni sebenarnya.....

Ohye, MAIDAM tu singkatan daripada Majlis Agama Islam Dan Adat Melayu Terengganu.........memang berkait dengan kursus yang aku amik kat UKM ni, Ekonomi Islam...... Dalam tu, ada bahagian pengurusan zakat, wakaf dan sewaktu dengannya...


P/s : Lompat-lompat tak henti......Syok praktikal di negeri sendiri ^^

19 pasang kasut tumit tinggi:

Lea Isnawi said...

cik soly ni duk ganu ker?

selamat berpraktikal deh

Aki said...

na na na na na, teganu kite.. Kak Soly praktikal ea.. Err,nanti sebelum balik UPM,kak Soly bawakan Aki keropok Lekor mentah tu ea.. Ha ha ha.. Kak Soly singgahkan la kat Midvalley.. :-p

Syuxer said...

tahniah dapat tempat yang diinginkan..tempat molek tuh..:)

aimie amalina said...

weeee
i'm hepyyyyy 4 uuuuuu!
nak lompat sekali
hooyeaaahhh!
hehehe


alhamdulillah =]

Zul Fattah said...

wah.. tahniah... lpas ni, sambung je kerja kat situ terus... hehe

JIJI YU said...

praktikal dekat best le

saya cello191 said...

sy lambat lg nk praktikal..^^
btw..good luck..

miss kinah said...

wah...best2..mai lah dtg kuala tganu..bnyak mnde best!! hehehe

Nadzirah K. said...

tahniah2,untung la praktikal dekat je dgn tmpat sndiri :)

Selendang Merah said...

taniah2 soly....nanti practikal timba ilmu lagi banyak.

Yatie Awang said...

tahnia....balik kampunglah ek

ILA HonEyBuNNy said...

alhamdulillah...

tahniah dear....;-)

selamat berpraktikal..ehheh

Ezad Skytech said...

hee...selamat berpraktikal ye nanti...heee~

maszull said...

assalamualaikum soly ...suka nyer dia dpt balik ganu yer...:)

.fariizza. said...

congrats. :)

sue perbs.. said...

hehe.. tahniah2.. slmt mnjadi budak praktikal

NasZ said...

tahniah2. saya dulu praktikal kat KWSP seberang jaya, penang. best sebab blaja macam2 ttg kwsp. hehe.

anismelon said...

syomel doodle nie..heee..btw tahniah..

zahidah seran said...

selamat berpraktikal nanti..
dapat kat negeri sendiri semangat mesti lebih ye!..=)