Monday, November 21, 2011

Monday Blues

Assalamualaikum...

Selamat pagi isnin !! ..... Isnin datang lagi... Mari kite memotivasikan diri kite dengan penuh keazaman dan semangat untuk mulakan hari minggu baru ni.... Acewaahh.... Tapi sebelum tu, jangan lupa sarapan dulu ^^


Hotdog dan Milo+oat


P/s : Harap bola malam ni Malaysia bawak balik emas yeah !!!!

12 pasang kasut tumit tinggi:

Anum said...

SEDAPNYA
SARAPAN YNG RINGKAS

hira said...

erk. nasib baik tak terliur. dah la tengah puasa ni. haha.

shaFazie said...

nk ckit....ngah lapar nie

Marina said...

marina pon suker rebus hotdog tu...sapu roti ngan mayonis, bubuh sos lada hitam skit, balut ngan hotdog tu...perghhh sedap..hehe

Munnafendy said...

dgr kt radio kata mlysia lwn indon, terus call tunang "eh, kenapa malaysia lwn indon pulak? kan dh menang hari tu?"

dia jwab ni la dia pmpn, org tgk bola dia pn nk tgk, tp xtau sistem.blaasah je la labu"

haha!

hotdog mmg sedap! cicah ngan mayonis n sos...ermm..yummy

mynameismy said...

wah2 ni mknn diet ke hape hehe

Nurhasliza Jeffry said...

Hamboi2 bekpes dia, sikit lagi nak macam omputeh.. Ehehe..

Mira Adzlia said...

dapnyer..hukhuk...ngah lapor nih... (^_^)

Abg Stalker said...

menu mknn sihat..diet ke kak?haha..bdn da ckup slim.sosej rebus menjadi idaman. ;)

JAMALUDDIN ABU BAKAR said...

Yummy..macam sedap je breakfast tue..hehe

Oil and Gas Blog

cik najihah said...

sy pagi2 minum teh dengan roti je kak..x sempat huhu

aimie amalina said...

howaa
cm lame beno x makan sosej
heeee