Wednesday, November 16, 2011

Rabu yang bisu | Jerung

Assalamualaikum...



P/s : Gambar lame_ Aquaria KLCC

23 pasang kasut tumit tinggi:

Anum said...

hehe
kalau pecah cermin nie..
adoi2
takut anum

shaFazie said...

tomey nye jerung tu hehe :)

JIJI YU said...

ko kena jwb gak soaln aku ni..kat mane ni weyh

Miss Nadya said...

syoknye ss...:)

nad pernah g skali jerk...tu pon xdapat amik gambar..:)

Munnafendy said...

uit tak takut ke tu

Aki said...

amboi kak Soly.. ta takut ke?? ho ho ho.. :-p

Tentang Kita said...

Lini nie duk kt KL dah 6thun tp gi KLCC tu baru 2 kali jer...hehehhe

Yatie Awang said...

akak belum lihat lagi jerung ni..

Liyana Zahim said...

Dlu p sni mse 2nd year kt uia kai student card murah ohhh.. Hahaha.. Tp xbnyk sgt ikan.. Agk2 lau pecah kaca tu kan kne ngap tak? :D

Diana @ bilakukatacinta said...

ngap...hahahaa..hilang jari suda

azu said...

isk2 jaws tu,,xtakut ke..ngeri2 walo di balik cermin kan

tieykah said...

oit,gigit jari dia!

ir yien 9897 said...

buat bantal peluk best tue :)

aimie amalina said...

aquariaaaa!
beshhhhh!

semutsengal said...

jerung tuu tak pandang lgsg kat kau..

Selendang Merah said...

besarnya....Sm teringin gak nak p tengok betul2

SoLy SoLicious said...

@JIJI YU Aquaria KLCC la.. ^^

@Aki kace die tebal.. xyah nak takot.. heeee

Nadzirah K. said...

hehehe....cuba pegang btl2,mesti takut punye :)

shiema sufian said...

besawnye jerung :)

ILA HonEyBuNNy said...

takootnya tengok jerung...

nak p tengok jerung la..ehheh

Dunia Realiti a.k.a Elih said...

Wow! nak tengok jerung jugak lah...kat mana ni? Soly tak takut ker? :)

cik najihah said...

gile besa..lagi besa dari sy

AyiLarimA said...

Ehh, blog Soly da b'tukar rupa laa..
Nampak sgt da lame tinggalkan blog) huhu..
Comel laa jerung tu, huhu.. Soly pn comel (dengan topi dia tu, ala2 koboi Melayu lagi tu)

:D