Monday, November 28, 2011

Selamat hari membesar sahabat

Assalamualaikum...

Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan kamu...
Allah selamatkan siti salwanie..
Allah selamatkan kamu...

Tanggal 27 november (semalam), adelah hari salah seorang bestiest aku.... Siti salwanie othman a.k.a Nicole .....*name komersial....... Ramai jugak ye kekawan aku besday bulan 11 ni rupenye..... Masuk entri ni, dah 3 orang dah.... ^^

To, sahabat sefakulti, sahabat sehobi "swimming", sahabat sekelas, sahabat senegeri, sini aku nak bagi ucapan sikit.... *ehem2...test suare...

Beb,

Selamat ulang tahun kelahiran yang ke 21..... CEpat-cepat daftar mengundi haa.... Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu.....



P/s : Untungla orang sambut besday kat langkawi ye...

27 pasang kasut tumit tinggi:

L said...

hepi befday to your kawan.. hehehhe..semoga sentiasa sehat dan dirahmatiNya..=)

jom baca kejap..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/pandai-sangat-dah-kan.html

Nurhasliza Jeffry said...

Epi Bufday Sahabat Soly! =)

laskar pelangi said...

happy bufdayyy untuk kawan awak!;)
oh yeahhhh~

Azzah said...

selamat hari jadi utuk kawannya tu..:)

Azzah said...

selamat hari jadi utuk kawannya tu..:)

sya hassan said...

heppy besday jgk kat kwn cik soly.. hehe may Allah bLess u always :)

Kathy Tuah said...

hepy besday utk kwn cik soly ^^

tieykah said...

HB untuk dia:)

Saiazuan said...

happy bday to ur sahabat ;)

saya cello191 said...

hepi bornday to her..

^^

hira said...

happy belated birthday to her :)

diana said...

ramainya buat entry harijadi hari ni..
huhu..

Cik Rose Cute said...

Ramai betul org sambut birthday hari nie ya...

abghani said...

kawan hapi bestday

Cik Jannah said...

gtau kawan. hepi bday ! hehe

Asyila Zainuddin said...

wahh.. selamat hari lahir utk kwn tu ye :)

Selendang Merah said...

selamat hari jadi...semoga panjang umur dan murah rezeki..untuk kawan soly..:D

Rtp Farra Arisha said...

happy birthday to your friends! :)) semoga perhubungan persahabatan kalian terus kekal ke akhirnya..she's cute.

sue perbs.. said...

selamat hari lahir kat kawan soly tu.. semoga bahagia dan lebih sukses utk masa2 akan dtg

ILA HonEyBuNNy said...

selamat hari lahir untuk sahabat kamu....

semoga pnjg umo dan di murahkan rezeki...happy sokmo..;)

Nadzirah K. said...

selamat hari lahir untuk kawan cik soly :)

onie said...

selamat hari tua beb,nama dia beb eh?ekekeke :P

ir yien 9897 said...

eppy bezday kawan.. :)

dah berpunya kah si dia ??hehehe

shaFazie said...

heppy befday utk kwn soly tu...
hope u guys berjaya dlm pljrn & kerjaya yg bkl diceburi ok :D

Zul Fattah said...

slamat hari lahir...
p/s: kawan tu solo lg ke?

Abg Stalker said...

kirim salam kwn baik kpd besday gal ni ye. ;)hapy besday!

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

selamat ulang tahun pada kawan tu ye =)