Sunday, January 1, 2012

Sorotan 2011

Assalamualaikum..

Alhamdulillah...2011 dah pun berlalu...... Aku mulakan entri 1.1.12 dengan sorotan-sorotan menarik yang aku lalui tahun lepas (2011)........ Sungguh tak sangka begitu cepat masa berlalu......It's 2012 babeh !!!

was taken on 1.1.11 at putrajaya


emcee At penyampaian anugerah dekan

15.10.11 (karnival rakan muda & tv9)

Majoring class

on fren's wedding

1st time panjat broga hill

on my birthday 7.12.11

25.12.11

Semoga dengan bertambah angka dari 2011 kepada 2012 memberikan kita kesihatan yang bertambah-tambah..... Tak lupa, amalan kita semoga dapat ditingkatkan jua InsyaAllah....

Sape-sape yang bakal kahwin 2012, selamat pengantin baru..... Jua, kepada bakal pengundi, tahun ni bakal pilihanraya kan...... mengundi la dengan bijaksana....ahakkss..... first time nak mengudi ni...*mode tak menyabo ha...

p/s : Azam januari 2012, nak siapkan kertas ilmiah berjilid dengan kadar segera..

28 pasang kasut tumit tinggi:

Ezad Skytech said...

hee...kata entry kaya gambar..nasib baik tak banyak sgt..hee~

#wahh..dekan tu..jelez ni..:D

#belum pernah sampai broga lagi..bila la nak jejakkan kaki kat sana ye..

#tahun ni mungkin ramai lagi yang akan kahwin..kan...hee~

cik najihah said...

wah meriah :)

EJA said...

wah banyak nye gambar semua cantik2slmt thn baru ye..pernah tak kawan2luahkan rahsia dan perasaan pada awak...new entry sy

http://menulisdenganhati.blogspot.com/2011/12/2011-penyimpan-rahsia-2012-tidak-lagi.html

keri ikhwan said...

Selamat Tahun baru 2012...

tag awak kt sini

ilusi-fantasidunia.blogspot.com/2012/01/2012-selamat-tahun-baru.html

semutsengal said...

waa,

aku harap taun ni dpt dekan lagi yaa,

Fikri said...

azam 2012: Nk grad awal. haha..


Salam tahun baru :D

^^eKaTiKaH^^ said...

Happy New Year Sis.. :)

aimie amalina said...

huwaaaaaaaaaaaaaaaaa
solyyyy
nak renabbb tu
huk2
nak jugak

hehehe

selamat tahun baru syg :)

tieykah said...

Selamat Tahun Baru!

Azzah said...

naik broga hill eh?.bestnya

Tentang Kita said...

selamat tahun baru cik soly..semoga ceria selalu

maszull said...

assalamualaikum soly...selamat menyambut tahun baru soly...:)

Anak Wak Mail said...

selamat tahun baru soli!

kiut miut pic tu..hihi..;)

Nadzirah K. said...

tak daftar lagi,hehehe:)

budak penjara said...

cantik gambar.. tawar ko jd model ak nak??haha

ak x daftar ngundi tahun ni..x sempat..demmm

saya cello191 said...

a'ah...kita dah boleh ngundi~~~

tunaikan k'wajipan..^^

Marina said...

pada tahun 2012 ni, saya nak baiki semua ape yg tak terbaiki di tahun2 yg lepas...hehehe...selamat menyambut tahun baru!

shaFazie said...

selamat tahun baru soly..final exam minggu nie ke...bt btol2 tau

Yumida said...

bergamabr bersama teman2...syiok bangat!

El-Janna said...

hueh9878 happy new yearrr

El-Janna said...

hueh9878 happy new yearrr

adwafarahin said...

gud luck exam soly!

ABU said...

azam aku tahun ni tak de lagi hahahahaha..

banyak gambar.. upload la lagi hahaha

syarifahsidrus said...

dekan tuu.. tahniah :)

siti kektus said...

bye2 2011. hehe :)

hebatlah ss dapat dekan. :)

✿ Milly Molly ✿ said...

Suka gambar Broga Hill! Cantek :)

Abg Stalker said...

:)awk..

Terbang Bersamaku said...

semoga tahun 2012 nie lebih banyak pencapaian dan kegembiraan ye...