Sunday, April 8, 2012

Hadiah hari jadi...

Oh bonda ku terchenta...Harini, anakanda nak bermadah sat na...


2 tahun lepas, pada hari jadi anakanda, bonda hadiahkan loket kristal..

Tahun lepas, bonda kasi seutas rantai pulak..

boleh tak anakanda nak demand sikit tahun ni bonda???





Boleh tak kasi anakanda calon suami....Boleh???....







Kompem mak aku cakap "boleh penampau nak? "...


P/s : mood menggatal sekali sekala...THE END

p/s/s: besday nanti bulan disember ^^..tehee

11 pasang kasut tumit tinggi:

Zul Fattah said...

haha.. bila hari lahir nya? sapa2 nak masuk minang boleh ke?

shaFazie said...

hahaha....insyaallah boleh tue:D

maszull said...

assalamualaikum Soly....wah bila hari lahir soly ni bagilah tahu mama yer...:)

Bui Junaidi said...

SELAMAT HARI JADI SOLY..DOA BYK2 BONDA HADIAHKAN 'SUAMI' PULAK..HAHAHAHA

ir yien 9897 said...

unutng lah ibu bagi hadiah yg best..dah boleh buat hantaran khawin.. jimat kos...hehe

haip2 bezday lambat lagi..hehehe

Iena Eliena said...

Blogwalking here...

cik iena follow your blog..
follow my blog juga ye(^_~)
www.ienaeliena.com

Bobo said...

ok tamat cerita, bak no fon mak hehehehhe

Ezad Skytech said...

bukan main lama lagi birthday ye tapi da demand awal2 hadiahnya..hee~

Terbang Bersamaku said...

happy birthday ye..=)

smpoga cpt2 bertemu jodoh juga..ehhe..:)

siti kektus said...

kalau mak ss cakap macam tu, kasi pujuk2 sikit. mesti mak bagi punya. :))

Abg Stalker said...

calon suami dtg ----> Afiq.