Thursday, August 23, 2012

Raya vs Kenduri

Assalamualaikum.....

Alhamdulillah.. Hari ni, dah masuk hari kelima kita berpuasa....Seronok ke raya kalian?... Raya aku tahun ni biasa-biasa je.....takde ape pun yang luar biasa..

Pagi raya, biasalah solat sunat hari raya, kemudian lawat kubur arwah tokki ( atuk) aku...Kemudian balik makan-makan bersama famili.... Raikan tetamu datang umah.....Kemudian baru lah gerak jalan-jalan pi raya umah sedara2 dan anak-anak pinak...... 


THE DARA'S Gathering at cousin's house

Raya ketiga pulak, one of my classmate time sekolah menengah melangsungkan perkahwinan..... Ironi nya, kami berkongsi nama ayah yang sama... Abd Rahman....  Selamat pengantin baru buat Elia Raihana Abd Rahman dan pasangannya Homzi.... Semoga perkahwinan dibina akan berbahagia dan kekal hingga ke akhir hayat....


Ambil berkat...Kot-kot nanti cepat sampai seru... huwaaaa~

SEKIAN :)

9 pasang kasut tumit tinggi:

Mya said...

aww nice photos! salam raya btw :D

maszull said...

assalamualaikum soly...selamat hari raya yer...:)

dwaty said...

Selamat pengantin baru buat kawan tu... Selamat hari raya buat awak... Heheh

zulhilmi tempoyak said...

tekejut kitew tau... ingtkn awk yg kawen td..

hajat di hati br nk ngantor rmbgn.. ;p

Elih Japahar said...

Slmt hari raya heehe:P mcm tak sabar nak sampai seru je

merahitujambu said...

selamat hari raya..tak sabar nak naik pelamin..XD

MAY said...

ramai yg kawen di hari raye ni..hihi.

selamat hari raye..

ct kektus said...

SELAMAT HARI RAYA SS. :)

Lynn Damya said...

wahh cantik2 semua :)