Monday, June 20, 2011

StoryNory : Sungguh aku RINDU

Assalamualaikum........

Selamat pagi...(entry ditaip pada jam 11.49 pagi ).............. Entry ni ditaip dengan pantas kilat dan dan cepat ..............sebab banyak lagi perlu di bace nak berhadapan dengan kertas putih yang penuh dengan soalan-soalan aneh..............EXAM dah bermula...............Aku pun study macam toin toink aje.............haisshhhhh.............Menyesal dahulu,menyesal kemudian hari xde guna!!..........



Aku rindu gila kat budak ni !!!........ GERAM !!!!!!........dah besar pun die............pejam celik.......... Tinggal lagi 1 minggu........Hujung minggu ni, die datang la...........Ini lah die Suhaib Bin Mohd Faizal............. anak Sedara aku................Humble sungguh na.............Dia dapat adik baru............... Lain kali la na dipertontonkan gambar adik baru...........Sebab hidung terlampau kembang.............pape pun syukur la pemberian agung ALlah :)

P/s : tak sabar nak hangout nan depa weekend ni.......Family aku nak datang UKM........jemput aku.......weeee~

P/s : Okaih.....sambung study !!! ADIOS!