Wednesday, July 20, 2011

StoryNory : Asyik-asyik Wordless Wednesday

Assalamualaikum..............

Selamat pagi.................., biarpun orang dah muak dengan "wordless wednesday" ni, aku tatap nak buat jugak...........


Photobucket

Cry Crying Tears Smiley Smilie Smileys Smilies Emoticon Emoticons Animated Animation Animations Gif Pictures, Images and Photos

16 pasang kasut tumit tinggi:

Asyieq-iN Rkey said...

ahahahha..cuti leh lupe?ajaib!..hahaha

Luqeem™ said...

cuti? cuti ape?

Azzah said...

ha..ha..best kalau lupa cuti..

BERT said...

cuti aper tenga2 ni?? hee

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

cuti pun lupa ke hehe

KAMIHIDUP said...

aik, cuti pun boleh lupa ke?

shaFazie said...

cmner cik soly blh lupe cuti nie.....pat2 remndr kt h/p tau :)

NasZ said...

cuti mana leh lupa..cuti penting..hehe..

MOHD NASER.com

Mrs. Farhan said...

Laaa, nape cuti ari rabu Soly??

Mrs. Farhan said...

Cuti Wordless Wednesday ek?? Hehehhe.

siti kektus said...

haha. ni kes suka makan kepala ikan amsak kari ke. cuti pon boleh lupa. :p

SoLy SoLicious said...

20 Jul (Wed) Hari Jadi Sultan Terengganu (Hanya Terengganu)..

So, Terengganu cuti hari ni...teheeee

Anak Wak Mail said...

haha..cuti lah benda yang paling saya suka ingat kat dalam dunia..=)

Elih Japahar said...

hahaha...cuti pun boleh lupa??sy tengah membusykan diri ni...sempat lagi terjah sini...

iPai said...

eh cuti ape ? saya hari2 cuti sebab dah abes belajar ?

ke ni cuti lain ? heheh

sergeant keroro said...

same lah kita, lupa hari semalam cuti :P