Friday, July 22, 2011

StoryNory : Bekfes ari ni

Assalamualaikum.......

Selamat tengahari.............Jumaat datang lagi.........dah tengahari.........Nak tanye jugak, makanan ape korang bekfes pagi tadi??............. Ni aku nak pamerkan kat korang ape yang aku bekfes pagi tadi.....

taraaaaa..........

Rambutan (credit to pakcik google)

Nasi Lemak terhindang atas meja pom aku dah tak pedulik...........rambutan berlonggok kat dapur tu jugak aku tuju......................... Al-maklum lah........musim buah bukan selalu.......ditambah-tambah pulak, kadang musim buah , tapi aku pulak takde kat kampung........................kan melepas merasai nikmat-nikmat makan buah kayu ni............... rase pun lagi lah asli sebab amik kat kebun sendiri......(ayah aku punye kebun na).................

P/s : Mujur hari takdak sebarang konflik dah nak masak..............sebab mak aku yang masak................hahahha..............bertuah punye anak ~

25 pasang kasut tumit tinggi:

Nurhasliza Jeffry said...

Owh NO! Buah moktan. Sangatlah suka akan si buah itu. Sonok kan ada kebon sendirik Boleh main petik-petik je. =D

KuNanGKuNanG said...

pagi2 brkfs rambutan? lain dari yg lain ni.he3..

mumui said...

aik.... roomate sebelah ke ni?? hehe... sebab pagi td g beli roti nampak roomate makan rambutan depan pintu...hehe

Asyieq-iN Rkey said...

hhehe..baru teringat umah wan ade pokok rambutan..hhehhe..petang nie nak g panjat!

cik najihah said...

alamak rambutan..sedapnye

::Miss Hearty:: said...

wahhh..sedapnye rambutan !!
nak ckitt..heeee^^

Luqeem™ said...

hehe..nice..td bru je lpas petik kt kebun

laskar pelangi said...

walaweh! bekpes ngan rambutan..tak sakit perot ke satgi nanti? hehe=)

suka rambutan jugak:)

BeloG MTT said...

Wahhhh sedappp !

wan zuliyana [apel] said...

best giloo ade kebun sendiri!
heheh

anismelon said...

hamboi kemain..bekpef rambutan..ikt gaya sape..om putih ke..weee..

ade ke om putih mkn rambutan..weee

Anak Wak Mail said...

wahhhhhh..suka jugak rambutan..kalau dah makan tak boleh nak berenti!

anismelon said...

anis nak ajak join ga nie..rajin rajin join lah erkk..tq..:)

http://anismelon.blogspot.com/2011/07/gaanisnak-kupon-ayamas-boleh.html

BERT said...

dapnye rambutan tu.. tak kembong ke makan pepagi ehhehehe

azam said...

sedap ni....harga tgh mahal lagi ni sekarang....1kg 4 5 hinggit lg ni

azam said...

sedap ni....harga tgh mahal lagi ni sekarang....1kg 4 5 hinggit lg ni

NasZ said...

bestnya buah moktan..best2..memang ori dari kebun sendiri ni..

MOHD NASER.com

siti kektus said...

haha,

rambutan ni dessert je la ss oi,

masuk angin kang perut tu. :p

Elih Japahar said...

nak buah nak buah....kirim boleh hahaha :D

missina said...

cedappppnyerr,,,tapi pastu seng dpt batuk kan,,,hhuhu,,tekak pun gatal,,tp sedap

iMBobo said...

bfast rmbutan??diet ker?haha

FasiHaH SupiaN said...

haha kat umah ni pun, banyak gila rambutan, ade 3 pokok, bangun2 pagi,pokok rambutan yg dituju....haha

sergeant keroro said...

tengah makan ni, yum yum XD

iPai said...

pergh .. lamanya tak makan rambutan .. nak !!!

shaFazie said...

nk rambutan....please....!
hehee...

pos kt azie eakk hehee